täällä tarvittais vinkkejä

Vierailija

Heips, avomiehelläni ja minulla on 3vuos päivä perjantaina. Oon miettiny jo hirveesti mitä vois tehdä kotona koska rahatilanne on sen verran huono tällä hetkellä, että ulos ei oikein voi lähteä. Kaipaisin mielipiteitä,mitä mieltä olette suunittelemista asioista ja tietenki jos jollain on jotain vinkkejä mitä muuta voisi tehdä. Ajattelin laittaa jotain hyvää ruokaa, illalla paljon kynttilöitä pitkin asuntoa.. makkariin "tuoksu tikkuja" mitä lie.. :D jotta makkarin saisi paremman näköisesti niin kannattaa laittaa kuulemma pöytälampun päälle jonkinlainen punainen huivi joka saa makkarin "tunnelmalliseksi". ajattelin laittaa makkarin valmiiksi iltaa varten ja ottaa esille käsiraudat;) huivin jolla peittäisin mieheni silmät, koska emme ole kokeilleet ennen sitä. suuseksiä annan miehelleni todella harvoin joten miehelle käsiraudat,silmät peittoon ja suuseksiä! Haluisin pukea seksikkään asun päälle mutta en pidä enää kropastani ollenkaa joten se taitaa jäädä pois, olis kiva yllättää mies ja pukea jotain seksikästä päälle mutta en ole sinut itseni kanssa, mieheni on kehunut minua kauniiksi ymym, mutta itse en tunne asian olevan niin.. :D nykyään joka paikassa näkyy vain mallivartaloisia naisia joilla on isot rinnat, itsetunto on mennyt todella alas.. mutta kertokaa ihmeessä vinkkejä jos jotain keksitte.. :)

Kommentit (5)

Vierailija

Musta jo tuo mitä kerroit kuulostaa tosi hyvältä :) Miehes varmasti tykkää. Ei kannata pukeutua seksikkääseen asuun, jos se tuntuu vielä hankalalta, ettei tilanteesta tule sulle kiusallinen ja sen takia mene tunnelma pilalle.

Vierailija

niin ja voin sanoa että ei kannata ostaa erikseen mitään alusasuja MIEHEN iloksi,eri asia jos itseään haluaa hemmotella,KOSKA ostin ensimmäistä vuosipäiväämme varten kauniit ja seksikkäät alusvaatteet miestä varten,mutta siinä kävi niin että kun saat riisuttua itsesi alusvaatteisille,niitä ihaillaan n. 2 min jonka jälkeen ne lentävät sängynlaidalle.(ainakin näin meillä) mies haluaa todennäköisesti nähdä sinut alasti koko kauneudessaan ja alusvaatteet ovat vain sen tiellä! :) ja jos sinulla on huono itsetunto niin voit ajatella näin:mies tykkää vartalostasi vaikka sinä et,hän on iloinen(kiihottunut),tuletko iloiseksi että saatoit miellyttää häntä sillä tavoin ;) ? tiedän mitä on kun ei pidä omasta vartalostaan,se on arkipäivää minulle,mutta tiedän silti että mies rakastaa jokaista kurviani paljon,joten miksei hänelle voisi suoda sitä iloa :)?varsinkin jos haluat että ilta on mieleinen..

Vierailija

Kyllä mun mies ainakin tykkää seksikkäistä alusvaatteista ja tykkää katella mua niissä, joten ne ei aina saman tien lennä pois. Seksiä voi harrastaa alusvaatteet jossain määrin päälläkin. ;)

Vierailija

niin tottakai voikin :)! se varmasti riippuu paljon miehestä,meillä tykättäisiin kaikista eniten jos en käyttäisi koskaan alusvaatteita :D mutta mauuuu,kuulostaa kyllä hyvältä,ei kaiken tavitse aina maksaa paljon jotta voisi olla mukavaa :)

Vierailija

Tuo ruuanlaitto on tosi hyvä idea! Saisit miehesi ihan hulluksi jos näkisi sulla jonkun seksikkään asun. Miehesi varmaan tietää huonosta itsetunnostasi ja hän voisi olla todella iloinen ja ylpeä jos uskaltaisit pukeutua niinkuin olet haaveillut. Ainoastaan miehesi näkee sinut niissä vaatteissa, joten älä stressaa ja näytät varmasti kauniilta. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat