Kysymys orgasmista

Vierailija

Hävettää vähän tämä kysymys, joten en ole siitä kenenkään kanssa puhunut. Saan orgasmin vain jännittämällä lihaksia, siis lähinnä jalkoja, takapuolta ja vatsalihaksiakin. Onko kenelläkään muulla sama tilanne? Kyseisellä tavalla, siis lihakset kireinä ja jalat lähellä toisiaan saan orgarmin nopeasti ja montakin jos haluan, mutta haarat auki ja rentona en ole koskaan siihen pystynyt. Olisi ihanaa pystyä tulemaan vaikka jalat poikaystävän ympärillä, mutta lopulta aina päädyn samaan asentoon, myöskin koska poikaystävä laukeaa melko nopeasti ja jos en nopeuttaisi hommaa, jäisin varmaan ilman tyydytystä. Itsetyydytyksen jälkeen jalat on usein kipeät ja jäykät, koska tykkään jatkaa pitkään. Usein mietin olenko erilainen tässä suhteessa. Kertokaa omista kokemuksista! Ehkä tiedät tunteen tai osaat neuvoa miten asia korjataan?

Kommentit (1)

Vierailija

Ehkä stimuloiva geeli sopisi sulle? Durexin "Play O"-niminen verenkiertoa lisäävä geeli herkistää ja auttaa saamaan helpommin orgasmeja. Sitä oon kokeillu ja mun tapauksessani herkistää ehkä liikaakin. Miehille on myös stimuloivia tuotteita, mulla toimii myös niin että mies käyttää (olen kyllä todella herkkä kuten jo tossa tuli sanottua). Ja jos poikaystäväsi tulee aika nopeasti, ehkä voisit itse kokeilla tällasta tuotetta avuksi.

Entäs muuten vaikka lämmön vaikutus, sehän rentouttaa kaikkia lihaksia joten vähentäis kireyttä (pakarat, jalat jne), mutta lisäis seksuaalista mielihyvää? Sauna, suihku tai kylpy? Tai lämpimät hierontaöljyt? Niitä saa kynttilöinä, jolloin sytytetään hetkeksi liekki ja steariinin sijasta pinnalle kertyy öljyä.

Yks vaihtoehto on sitten lantiopohjan lihasten treenaus, jolloin se alue herkistyy ja "voimistuu" lisäten mielihyvää seksissä = orgasmiherkkyyttä tulee lisää ja ehkä muita lihaksia ei niin tarvitsisi mukaan. Muutenkin tosi terveellinen juttu ellei sitten ole muutenkin ylikireät lihakset lantionpohjan seudulla.

Ja tietenkin voit kysyä lekurilta/gyneltä asiaa :) Toivottavasti tästä oli jotakin hyötyä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat