"Poikaystävä" pokasikin ystävän...

Vierailija

Mitä mieltä ootte, tai onko teille käyny vastaavaa ?

Eli siis tutustuin tän vuoden alussa yhteen tyyppiin, jonka kanssa oltiin ensin ihan kaverilinjalla. No meni pari kuukautta kun hän sit osoitti kiinostuksen merkkejä ja tuolloin olin itse jo ihan ihastunut, vaikka sitä olin ollut jo alusta lähtien.. No siinä sitten tutustuttiin paremmin ja pidettiin yhtä ja mun tunteet senkuin kasvo ja niin tää tyyppikin väitti tai ainakin hän sanoi että hänelki niitä tunteita sit olis.. Oikeastaan aina kun tavattiin pussailtiin ja halailtiin ja näin ja pidettiin tiiviisti yhtä.

Kuvioihin astu sit mun hyvä ystävä, tai niin että vietettiin porukalla yhtä. Tässä pari viikkoa taaksepäin kävikin sit ilmi, että mun ystävä oli sitten saanut tältä kyseiseltä mieheltä facebook viestejä joissa hän sit kerto kuinka on ihastunut ja haluaisi jotain enemmän...... Mun tunteet katos sil samal sekunnil ku tästä kuulin :(

Anteeksi jos oli sekava tai paljon kirjoitusvirheitä

Kommentit (2)

Vierailija

Tosi paskamaisesti tehty : ( Mut joo, mulla oli myös vähä ongelmii mun entisen poikaystävän kanssa. Mun kouluun tuli vuoden alussa yks uus poika. Olin tavannu tyypin jo pari kertaa aiemminki ja olin pikkasen ihastunut. Meillä alko olee juttua ja soiteltii päivittäin hirveitä maratonpuheluita ja tekstattiinki koko ajan. Mulla ei ollu enää muuta elämää ku se poika. Sitte mun kaverit, jotka sentää vielä vähän jakso mua, sano et se poika vehtailee kaikkie muiden tyttöjen kans aina ku mä en tiedä ja nää. Mä en voinu uskoo, koska poika tuntu jotenki niin uskolliselta ja niin täydelliseltä. No, se oli kuvittelua kaikki. Se poika oli höpissy 'rakkaudentunnustuksiaan' toisellekki tytölle ja leperteli ties kenelle kaikille muille. Tää oli mulle tosi kova paikka, ku se poika oli saanu mut uskomaan itteensä ja oliki todellisuudessa ihan erilaine. Olihan se aika kova pala kuiteski.. : ( Ollaan edellee samassa koulussa, ja nyt puolen vuoden jälkeen se sama poika on alkanu taas leperrellä mulle, vaik oonki sanonu sille suorat sanat ! Kaikenlaisii näitäki on.. o : No mutta, tämmöne kokemus mulla.. : D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat