ensimmäinen leluni

Vierailija

ostin eilen ensimmäisen vibraattorin. nyt mietin että pidänkö sen salassa omana ilonani vai kerronko tästä heti miehelleni.. kertokaa mielipiteenne.

Kommentit (5)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Toisaalta miksei voisi kertoa? En näe mitään syytä pitää asiaa salassa, mutta ei sitä erituisesti tarvitse puheeksikaan ottaa. Jos et pidä sitä piilossa, niin mies sen saattaa huomata. En usko, että hän siihen erikoisesti reagoisi

roselavender
Seuraa 
Liittynyt12.3.2012

Me olemme ainakin mieheni kanssa ostaneet kaikki seksilelut yhdessä ja tarkoituksena juuri käyttääkkin niitä yhteisissä leikeissä ;) mutta toki saan niillä leikkiä yksinkin, vaikka aika vähän tulee yksin käytettyä. Ehdottaisin kertomaan ja saisit ehkä leluista irti paljon enemmän yhdessä kuin vain yksin käyttäessäsi. Ehkä miehesi voisi innostuakkin asiasta, mutta tietysti jos et tiedä miehesi mielipidettä leluihin niin voihan sitä aluksi vähän kysellä ja sitten vasta kertoa :)

Vierailija

kannattaa kertoa siitä miehellesi :) Minun mieheni osti minulle ensimmäisen vibran ja aluksi olin sitä mieltä että haluan käyttää sitä vain yksin mutta hän saikin houkuteltua sen yhteisiin juttuihin mukaan ja kyllä kannatti!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat