Ystävä

Vierailija

Elikkäs kaksi kysymystä teiltä naisilta
Olen siis mies ja minun paras ystäväni on nainen, olemme tunteneet melkein hiakkalaatikko iästä asti ja emme ole koskaan halausta vakavampaa asiaa tehneet. Käydään kahvilla, välillä juhlimassa ja joskus jopa reissussa. Mutta jokuaika sitten tapasin erään naisen ja täysin yllättäen lopetti yhteden pidon, lopulta selsivisi että nainen oli nähnyt meidät kahvilla ja sen kaveri oli asiaan vihkityneenä myös kertonut että seurustelen jo kysesen naisen kanssa... Niin mitä mieltä olette siitä voiko nainen ja mies olla vain ystäviä?
Juttelin työkaverini kanssa tästä samasta aiheesta ja Hänen mielestä jos nainen ja mies menee baariin kahdestaan niin se on sama kuin = seurustelu

Toinen kysymys: jos mies (vaikkapa työkaveri) kysyy teitä kahville niin luokittelettko sen käytännössä treffikutsuksi.?

Kommentit (1)

Vierailija

Kyllä nainen ja mies voi olla vaan kavereita. Itselläni on ainakin pari sellaista miespuolista kaveria, joiden kanssa en todellakaan voisi harrastaa seksiä, vaikkakin joskus läpällä tulee heitettyä vähän kaikenlaista juttua :D Mutta siis onhan naisten ja miesten välisessä ystävyydessä aina se ongelma, että toinen osapuoli saattaa jossain vaiheessa ihastua, mikä vaikeuttaa ystävyyssuhteen jatkamista, jos tilanteesta ei päästä eteenpäin.

Itse kyllä ajattelen, että jos mies pyytää kahville, on hän ainakin jossain mielessä kiinnostunut (siis muutakin kuin pelkästään kaverina). Tosin esim. työpaikalla en ole tähän törmännyt, kun yhtäkään miestä ei siitä löydy...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat