What i do anymore?

Vierailija

Olen seurustellu nykysen poikaystäväni kanssa jo päälle vuoden ja nyt kaikki alkaa hajoamaan oman virheeni takia. Kysynkin teiltä mitä tilanteessani pitäis tehdä. Eli petin poikaystävääni ja nyt kaikki on yhtä sotkua. Hän anto mulle jo anteeksi virheen mutta silti ihan mistä vaan riidellään (vaikka poikaystävä aloittaisi) kaikki kääntyy mun viaksi koska petin sitä. En haluais erota mutta en jaksa tätä jatkuvaa riitelyä enään kauaa. Kiitoksia näin etukäteen avusta :)

Kommentit (3)

Vierailija

No ensinäkin sun pitää muistaa, vaikka poikaystäväsi on ehkä antanut anteeksi, ei asia noin vaan unohdu. Olet mennettänyt toisen luottamuksen, jota ei pelkällä anteeksiannolla saa takaisin...

Menee aikaa ennenkuin toinen oppii elämään sen asian kanssa. Sinun pitää itse päättää jaksatko olla kärsivällinen, koska olet satuttanut toista todella paljon.

Mutta toisaalta myös poikaystäväsi täytyy lopettaa vetämässä pettämistä joka asiaan mukaan, koska silloin ei ole päässyt asian yli...

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Kauan pettämisestä on aikaa? Kun itse petin poikaystävääni en halunnutkaan anteeksiantoa, mutta sain sen kuitenkin jossain vaiheessa. Noin puoli vuotta tapahtuman jälkeen meillä oli paljon riitaa ja tuntui, että poikaystävä oli etääntynyt paljon. Luulin ettei hän rakastanut minua enää. Sitten tuli kuitenkin ilmi, että pettäminen oli hänen mielessään vielä enemmän kuin hän itse oli luullut. Tämän jälkeen asiat muuttui paljon paremmaksi ja nyt asia on historiaa. Puhumalla se selvisi ja aikaa vaati. Kyllä se siitä todennäköisesti muuttuu paremmaksi ajan kanssa.

Vierailija

Merkitsikö pettäminen sinulle jotain enemmän? Oliko sille vakavampikin syy? Näitä asioita sun kannattaa ensin pohtia. Jos haluat, voit lukea oman viestini (Danger zone), jossa tilanne on jatkunut pidempään ja olen epävarma jatkamaan mihinkään suuntaan.
Keskustelu siitä, että kaikki kääntyy viaksesi, olisi paikallaan. Etenkin, jos tahdot osoittaa jatkavasi suhdettanne. Aika parantaa haavat, ja luottamus kasvaa takaisin, mutta HITAASTI. Sinun täytyy olla valmis antamaan itsestäni enemmän, ja käyttäytyä entistä paremmin.. Kerro, että tahdot tehdä niin. Ehkä poikaystäväsi sitten ymmärtää, että todellakin tahdot hänet.. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat