MITÄ POIKA AATTELEE ?

Vierailija

Juu eli mulla on ollu jo jonkin aikaa jotan säätöä erään pojan kanssa. Olen kuitenkin kuullut, että poika on ylimielinen ja jotkut miettivät, että riitänkö edes pojalle. Mutta minun ja kyseisen pojan keskustelujen perusteella riittäisin. Flirttiä lentää meiltä molemmilta, mutta kuulin myös, että poika olisi perässäni vain p*ll*n takia. Noh, poika ei kuitenkaan ole vaikuttanut aivan niin kusiselta. Mitä teen, kun tilanteemme junnaa vain paikallaan ? Haluaisin tutustua tähän poikaan ensin kaverina, vaikka haluaisin enemmänkin, mutta tutustua kannattaisi ensin kuitenkin, jotta näkisin, millainen tämä poika todella on. En halua kuulla tuomioita siitä, että unohtaisin pojan kokonaan, koska sitä en tee !

Kommentit (1)

Vierailija

Tutustu poikaan ihan rauhassa äläkä hätiköi. Kannattaa kuunnella jonkin verran kavereiden neuvoja, mut lopulta mennä siten, miten itestä parhaalta tuntuu. Jos käy hyvin ja juttunne etenee vakavammalle tasolle, niin muista ettei sun tarvii tehä yhtää mitää sellasta, mitä et ite ihan aidosti tahdo.
Kaikkee hyvää sulle! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat