näppylä alapäässä..

Vierailija

apua ! huomasin eilen ehkä pikkurillinpään kokoisen näppylän alapäässäni. se on kuin sisempien häpyhuulten reunassa.. o: ja on punertava ja kipeä ! en oo harrastanu seksiä et en tiiä mikä toi on.. en tiiä pitäiskö mennä lääkäriin vai mitä tehdä.. ? o:

Kommentit (4)

Vierailija

nii emmä tiiä.. tuntuu vaa ni ääliöltä et sinnekki vois tulla finni ? :D ja ku ei se näytä finniltä ku siinä ei oo mitää sellasta mitä vois puristaa sieltä pois.. pitää ny kattoo mitä ton kans teen..

Vierailija

Kun finni ei ole "kypsä" (eli sellainen valkoinen rasvanäppy), sitä ei voikaan vielä puristaa. Kai sinulla nyt naamassakin on joskus ollut sellaisia isoja punaisia möllyköitä, jotka sitten omalla ajallaan kypsyvät tai kuivuvat kun niiden vain antaa olla rauhassa? Ei ole mitenkään ällistyttävän outoa, että häpyhuulessa on finni. Minulla on siellä ollut useammankin kerran, samoin pakaravaossa. Kiusallisia ja kivuliaita mutta silti vaarattomia. Eli odottelet ja katselet nyt ihan rauhassa sen viikon ainakin. Äläkä näpräile turhaan, siitä se voi vaan ärtyä lisää ja tulehtua.

Vierailija

jep kyllä mä finnin tiedän. niin no siks kai se outoo oliki ku ei mulla ny ainakaa ollu ennen ollut. kaipa tää ny tästä.. : D mut kiitti ü

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat