seksiä ekoilla treffeillä, kaikki pilalla??

Vierailija

Eli kokeneemmat auttakaa nuorta naista pulassa. Tapasin baarissa yhden aivan ihanan miehen, jonka kanssa olin treffeillä. Tavattiin miehen kotona ja päädyttiin sitten lopulta aika kuumiin tunnelmiin. Asia tuntu sillon hyvälle tai eipä sitä tullu niin suuresti siinä hetken huumassa pohdittua.....mutta rupesin miettimään että haluaako mies vain pelkkää seksiä? vai onko mahdollista että kun tutustumme paremmin niin meillä voisi olla oikea suhde eikä pelkkä seksisuhde? tulimme loistavasti toimeen ja juttu luisti todella hyvin. Mies itse vielä sanoi että haluaa nähdä uudestaan. mutta onko kenelläkään alkanut seurustelusuhdetta jos on mennyt ekoilla treffeillä sänkyyn??

Toivottavasti ymmärsitte ongelmani ja olisin todella kiitollinen jos joku voisi kertoa kokemuksistaan :) ja antaa vinkkejä miten eteenpäin??

Kommentit (5)

Vierailija

Samaisesta aiheesta on täällä keskusteltu ennenkin, joten voit selailla myös vanhoja keskusteluja. Kaikki ei välttämättä ole pilalla, vaikka useimmiten tuollaiset yhden illan jutut sellaisiksi jäävät tai sitten suhde jatkuu seksisuhteena. Voi kuitenkin olla, että mies ehti aidosti kiinnostua sinusta ja haluaa ehkä nähdä uudelleenkin ja tutustua sinuun paremmin. Mies voi kuitenkin sanoa haluavansa tavata uudelleen ikään kuin tavan vuoksi sitä suuremmin tarkoittamatta. Vaihdoitteko puhelinnumeroita tms.?

Vierailija

vaihettin jo edellisenä iltana baarissa puhelinnumeroita. Ja vietin kyseisen miehen luona monta tuntia alkuun ihan vaan jutellen eikä mies edes yrittänyt lähennellä tai mitään.ja asiat vaan lähti etenemään jotenkin todella vauhdilla kun suudeltiin.....

inlöv

Ei seksi ekoilla treffeillä välttämättä kaikkea pilaa, kokemusta on. Nykysen kans tavattiin baaris hetki kerettiin jutella sit vaihdettiin numerot ku mun piti lähtee. Muutamia viestejä laiteltiin ja taidettiin soittaakkin mies oli intis sillon niin ekat treffit oli sit viikonpäästä tapaamisesta perus leffailta jonka jälkeen mun kämpille hengaan ja suudelmasta se sit lähti. Sen jälkeen onki asuttu yhdes ja todella hyvin menee on yhteinen asunto ja koira ja tulevaisuuden suunnitelmat :) Vauhdilla on edetty mutta mitään en kadu:)

Vierailija

Mitään ei ole välttämättä vielä pilattu. Minun ja nykyisen avomieheni tarina alkoi yhden illan jutusta :D Tiesimme toisemme jotenkin ennaltaan, mutta kaverini illanistujaisista mies pyysi minut kämpilleen ja molemmat olimme päissämme :D Mutta "vasta" seuraavana aamuna harrastimme seksiä. Ajattelin ettei äijästä enää mitään kuulu kun seksiä kerran sai, ja ajattelin kun hän on 5 vuotta vanhempi että on ihan omat kuviot..

Mutta on tässä nyt melkein 1,5 vuotta seurusteltu ja hyvin menee :) Ja ennen virallista seurusteluakin "treffailimme" ja lähes joka kerta päädyttiin sänkyyn. :D

Eli riippuu ihan ihmisestä :)

Vierailija

Kiva kuulla että ihmisillä on ihan hyviäkin kokemuksia eikä kaikki ole yhden illan jutuksi jääneet. Kävin kyseisen miehen luona vähää aikaa sitten toistamiseen ja juttu sujui kyllä hyvin, mutta seksiä ei kyllä harrastettu. En tehnyt itse aloitetta eikä tehnyt mieskään. Toki pohdin mikä oli syynä tähän, mutta ajattelin että voisi olla että ehkä hän tahtoo muutenkin viettää aikaa kanssani ja osoittaa sen myös minulle. mutta katellaan mihin päin homma kehkeytyy :) valitettavasti ihan eri rytmissä olevat työpäivät sotkevat jo muutenkin vähissä olevia hetkiä jolloin voitaisiin nähdä, koska mies sattuu olemaan muutenkin kiireinen ja kaiken lisäksi vielä viikonloppu-isä (asia toki mietittyttää, mutta kumma kyllä ei oikeastaan edes huolestuta).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat