Tyttö 18 / mies 26 / miten toimia!!!!!!!

Vierailija

Heippa ihanat naiset!

Mieltäni vaivaa toooosi paljon kun olen itse 18-vuotias ja olen tavannut erään erittäin kiinnostavan miehen, jolla kuitenkin ikää "jo" 26 vuotta eikä seksikokemusta ole itselläni kuin yhden pitkän suhteen ajalta, yhden melkein omanikäisen kanssa, eli aikamoinen stressi päällä jos nyt (toivottavasti) "eksyisi" sänkyyn tämän uuden ihanuuden kanssa. Asiathan ovat tietenkin helposti selvitettäviä kysymällä mutta jotenkaan en vain siihen vielä pysty. Mutta tosiaan esim. käyttääkö tuo ikäiset vielä kondomia? Nauravatko jos kysyy asiasta?

Toivottavasti löytyisi muitakin asian kanssa "kamppailleita"/"kamppailevia"!! Infoa kehiin teiltä onnekkaita ketkä jo tietävät :)

Kommentit (7)

Vierailija

Luultavasti ikänsä puolesta mies suhtautuu kysyymyksiin ehkäsyn käytöstä tai mistä muusta tahansa seksiin liittyen hyvin kypsästi, jotenka ei todellakaan kannata pelätä että hän nauraisi kysymyksille.
Itselläni hyvin samankaltainen tilanne koska olen 19v ja mies jota tapailen 0n 27v ja kun menimme sängyyn niin käytimme kortsua miehen alotteesta eikä minun tarvinnut sitä vaatia, jotenka mielestäni kondomin käyttö ei riipu iästä. Ja itselläni on todella vähän kokemusta, mutta vanhemman miehen kanssa se ei haittaa koska mies osaa hommat todella hyvin ;)

Vierailija

Edellisen vastaukseen todeten, ei se korkea ikä välttämättä tarkoita että osaisi hommat :)...

Ja tuo kondomin käyttö pitäisi olla itsestään selvyys kaikilla uusilla tuttavuuksilla ikään katsomatta. Kaikki ei välttämättä tykkää käyttää, koska saattaa tunto heiketä ja ei välttämättä luista niin hyvin... Mutta jos rupee nauraa, kun moista ehdotat niin laita jalat ristiin. Mutta jos yhtään oma terveys kiinnostaa niin kannattaa vaatia kondomin käyttöä...

Vierailija

Okei tiedän ettei pidä yleistää iän myötä tulevan taito käsitellä naista, mutta suurempi mahdollisuus on että on tarvittava kokemusta iän myötä tullut :D

Vierailija

voi herranjumala jos joudut asiaa kysymään täällä, olet liian nuori miehelle. Jos et uskalla puhua seksistä, ei sinun tulisi sitä harrastaakkaan..... "käyttääkö tuo ikäiset vielä kondomia? Nauravatko jos kysyy asiasta?" Oletkohan edes 18 vuotias??? Anteeksi muttet kyllä vaikuta kovin kypsältä, mieskään tuskin on muutakuin nimenomaan seksin perässä :)

Vierailija

"- - käyttääkö tuo ikäiset vielä kondomia?" WTF NAINEN?! Voi pyhä yksinkertaisuus. Ei nyt ole kysymys mistään vaipoista. Kondomin käyttöä ei lopeteta sitten kun saavuttaa jonkin tietyn iän tai kypsyysasteen tai taidon. Sitä käytetään niin kauan, kun muuta ehkäisykeinoa ei ole käytössä ja kunnes molemmat voivat olla varmoja, etteivät saa toisiltaan tauteja. Jos mies on tästä asiasta eri mieltä tai ehdotukselle naureskelee, ei todellakaan pidä seksiin ruveta, tai mieluiten ei mihinkään muuhunkaan, sillä jätkä on idiootti.

Vierailija

Itse olen 19 ja mieheni 29 :) joten ei ole mitään ongelmaa ollut :) itse kyllä tunnen itseni vanhemmaksi kuin olen, ehkä siitäkin johtuu kaveri piirini ja mieheni ikä. En vain viihdy ikäisteni kanssa niin hyvin :)

Vierailija

ZirconPaw, mitäs tää tähän liitty :D :D piti tulla kehasemaan kuinka kypsä olet? ;D tiedäthän että henkinen ikäsi, luonteesi ei ole miestäsi kiinnostanut vaan IKÄSI, kroppasi.. Jokainen vanhempi mies haaveilee nuoresta parikymppisestä, harvempi ottaa kun tietää minkälaista draamaa teinit saa aikaiseksi.

Ja ALOITTAJALLE, olen samaa mieltä kuin joku edellä, jos et pysty keskustelemaan seksistä, ei sun tulis kyllä harrastaakkaan sitä :D :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat