Lävistyksistä.

Vierailija

Eli, siis oon jo pitkään kamppaillut ongelman kanssa, että millaisen lävistyksen otan ja mihin... Varsinkin toi viimeinen kysymys tuottaa tuskaa, kun en vaan kertakaikkiaan pääse mihinkään tulokseen... Joten ajattelin, että kysyn teiltä, mikä näistä vaihtoehdoista kuulostaa parhaimmalta ja minkä mahdollisesti ottaisitte ite: madonna (eli huulen yläpuolelle joko oikealle tai vasemmalle), medusa (eli huulen yläpuolelle keskelle) vai napakoru? Ottaisin ihan mielelläni noi kaikki, mut oon vanhemmiltani saanut luvan vaan yhteen, joten valinta on harvinaisen vaikee... :D Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Kommentit (6)

Vierailija

Minä suosittelisin napakorua. En pidä naaman alueella olevia lävistyksiä kauniina. Mielestäni todella harvoille sopii huulikoru tai (pieni nappi-) nenäkoru, muualle naamaan ei juuri kenellekään. Napakoru on kesävaatteilla sellainen pieni kiva yksityiskohta, jonka saa tarvittaessa piiloon ja mahdollinen arpikaan ei haittaa. Kasvojen alueella tulehtuvat lävistykset voivat muutenkin olla hankalia.

Vierailija

Jos haluat kasvoihisi pientä lisää ja persoonaa niin sitten lärviin , mutta jos sulla on tosi timmi vatsa niin kyllä sitäki on kiva koristaa ;)

Vierailija
raadon

Minä suosittelisin napakorua. En pidä naaman alueella olevia lävistyksiä kauniina. Mielestäni todella harvoille sopii huulikoru tai (pieni nappi-) nenäkoru, muualle naamaan ei juuri kenellekään. Napakoru on kesävaatteilla sellainen pieni kiva yksityiskohta, jonka saa tarvittaessa piiloon ja mahdollinen arpikaan ei haittaa. Kasvojen alueella tulehtuvat lävistykset voivat muutenkin olla hankalia.

Jep, tällasta mä oonki kuullu et kovin moni ei tykkää lävistyksistä naamassa... No joo, kiitos vastauksesta! :)

Vierailija
ionna

Jos haluat kasvoihisi pientä lisää ja persoonaa niin sitten lärviin , mutta jos sulla on tosi timmi vatsa niin kyllä sitäki on kiva koristaa ;)

Hmm, niin no haluaisin kasvoihin sen lävistyksen ja sit myös sinne napaan, ja kyllä mulla on timmi vatsa, pulleaan mahaan en napakorua suunnittelisikaan! :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat