Hyvä aurinkovoide kasvoille?

Vierailija

Heippa!

Otsikossa jo tuo kysymys tulikin, eli mahtaisiko jollakin olla "ässä hihassa" hyvän aurinkosuojavoiteen suhteen, ja nimenomaan kasvoille?

Itse olen punahiuksinen ja palan TODELLA helposti, siis tyyliin 5 min auringossa riittää. Kasvot tulikin tänä vuonna poltettua jo aivan kunnolla vappuna, pari tuntia kaupungilla kierrellessä/istuskellessa. Seuraavana päivänä olin kuin tulipalosta paennut, mutta töihin oli mentävä enkä sille iholle uskaltanut meikkiäkään laittaa, joten olo oli todella itsevarma :D Not.

Nuo aurinkovoiteet vaan ovat niin tuhottoman kalliita, niin olisi tosi kiva kuulla muiden kokemuksia. Yleensä ne tuppaavat olemaan tahmeita ja meikkiä ei niiden päälle juuri saa levitettyä, plus naamani on usein aurinkosuojan kera aivan hirveän kiiltävä, nice...

Toistaiseksi paras tuote minkä olen löytänyt, on Eucerinin 50-suojakertoiminen kasvovoide, tämä http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/...

Tuo on ehdottomasti paras testaamani, ja aionkin sitä ostaa myös jatkossa, ellei parempaa tule vastaan. Biothermin voiteesta ihoni tuli muistaakseni aivan kamalan tahmaiseksi ja hikisen tuntuiseksi, ei meikistä puhettakaan... Samoin Vichyn tuotteissa taisi olla sama vika, vaikka parempia olivatkin.

En siis mitään meikkivoiteita aurinkovoiteen päälle ole lättäämässä, mutta pieni sipaus peitevoidetta ja puuteria olisi kiva, varsinkin jos naama sattuneesta syystä on punainen :D

Onko muista merkeistä kokemuksia? Täytyy itsekin vielä kaivaa esiin kaikki nuo käyttämäni aurinkovoiteet (suoja toki vanhenee), ja katsoa onko tilanne edelleen yhtä huono... Voin sitten kertoa muistojani/kokemuksiani myös täällä :D

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat