mitä tää nyt on

Vierailija

Nyt on kyllä ihan pakko päästä avautumaan ennenkuin mulla sekoaa pää.
Oon muutaman vuoden tuntenu yhen jätkän. Aiemmin asuttiin samalla paikkakunnalla, mut hän muutti pois, ja nykyään nähdään jokusen kerran vuodessa. Muutaman kerran ollaan humalassa pussailtu ja yhesti nukuttu yhessä (ei siis seksiä), mut ne jutut on vaan sivuutettu ja kavereina ollaan aina jatkettu ja siihen on molemmat ollu tyytyväisiä.

Viikonloppuna pitkästä aikaa tavattiin, juteltiin kaikkea ja hän kertoi tyttöystävästään, mutta tuumasi samalla että heidän juttunsa ei tuu kestämään. Lähdettiin sit baariin, ja mentiin sit hänen kaverinsa luokse yöksi ja jotenki sit sinne kaverin punkkaan ajauduin.

Seuraavana päivänä sainkin sitten tältä kaverijätkältäni viestin, jossa hän kertoi että haluaa minun tietävän, että hän pitää minusta todella paljon. Siihen viestiin en vastannut, koska häkellyin aikalailla. Ollaan sen jälkeen kuitenkin juteltu mutta tuota viestiä en ole uskaltanut ottaa puheeksi.

Tässä nyt sitten yritän pähkäillä, että mitä herra sillä viestillä tarkoitti (joo kysymällähän se selviäisi, mutta kun ei vaan uskalla), onko sillä jotain tunteita minua kohtaan, ja mikä tärkeintä, onko mulla tunteita häntä kohtaan.. Yöunet on jääny vähälle ja kahvia ja tupakkaa kuluu enemmän kuin laki sallii..

Hirrvveen sekava avautuminen, mut pakko oli kirjoittaa.

Kommentit (1)

Vierailija

Ehkäpä sinun kannattaa ensin tehdä itsellesi selväksi mitä sinä tunnet tätä kyseistä miestä kohtaan. Kun olet sen selvittänyt itsellesi, kannattaa tunnustella sen hetkistä tilannetta. Tuon viestin perusteella vaikuttaa siltä, että mies välittää sinusta muutenkin kuin ystävänä, mutta kuten itse sanoit, parhaiten se selviää kysymällä. Jos et kasvotusten uskalla kysyä, niin viestitse se on varmasti helpompaa. Rohkeutta! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat