VAKAVA-koe 2012

Vierailija

Ois kiva vaihtaa ajatuksia muiden kokeessa tänä keväänä käyneiden kanssa. Mitä hait opiskelemaan ja mitä mieltä olit kokeesta? :)

Kommentit (6)

roselavender
Seuraa 
Liittynyt12.3.2012

Hain luokanopettaja koulutukseen, mutta luulen että tänä keväänä en vielä sisään.pääse, mutta varsinaisesti se ei nyt hirveästi vielä haittaa :)haluisinkin ehkä vielä ensivuoden tehdä vaikka sijaisuuksia yms.
Aiheet olivat mielestäni mielenkiintoisia ja itseasiassa ihan.innolla aineistoa lueskelinkin :) koe oli mielestäni suht soveltava ja kyllä aika vahvaa aineiston hallintaa. mitäs muut olivat mieltä? :)

Vierailija

Mä hain lastentarhanopettajakoulutukseen. Koe tuntu omasta mielestä aika haastavalle, joten saa nähdä pääseekö sisään :D Osa aineistoista oli kyllä ihan mielenkiintosia.

Vierailija

Mä hain kans LTO:ta ja luokanopea... Oli kyl munkin mielestä aika haastava, vaikka luettua tuli tosi paljon. Silti ei jäänyt mikää voittajafiilis, kun siellä kävi. :/ Paljo oli just semmost nippelitietoo.

Vierailija

En päässyt minäkään. Tosin ei odotuksetkaa ollu kauheen korkeella, ku ei se nyt mikää helppo koe ollut. Hieman syö toki naista, et tuli luettua niin hirveesti.

Vierailija

Itse hain LTO:hon ja pääsin soveltuvuuskokeeseen Raumalle rimaa hipoen :D Soittelin tuloksia torstaina ja tuli mieleen, että onko joku saanut jo postissa kutsun soveltuvuuskokeeseen? :O itse sitä jo kuumeisesti odottelen ja ajattelin, että pitäisikö jo soitella jonnekkin vai koskas se kutsu mahtaa tulla? :O

Osaisiko joku valistaa? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat