apua lapsiasiassa!

Vierailija

Hei auttakaa.

Ongelmani on seuraava, ite en halua lapsia ja mies haluaa. ei nyt juuri tällä hetkellä mut maininnu et tulevaisuudessa haluu mun kanssa lapsia.
mulle eläimet on taas tärkeämpiä, kuin se että hankkisin lapsia.
onko kellää vastaavia kokemuksia et jos molemmat suhteessa haluaa eri asioita.
voiko tästä myöhemmin tulla ongelma ?

mielipiteitä?

kiitos :)

Kommentit (5)

Vierailija

Varmasti tulee myöhemmin iso ongelma, jos ette sitä nyt käsittele. Molemmat toivoo tahollaan, että toinen muuttaisi mieltään ja sitten muutaman vuoden päästä asia on jo pakko ratkaista. Lasten hankinta on kuitenkin niin iso juttu.

Vierailija

Mietin ihan samaa kuin Minni. Tossa ei kuitenkaan ole kyse mistään sellaisesta, että lähdetäänkö lomalle Kyprokselle vai Lontooseen. Lapset on sen verran iso asia, että itse en varmaan pystyisi olemaan sellaisen miehen kanssa, joka ei missään nimessä tahdo lapsia mutta en myöskään sellaisen, joka ehdottomasti tahtoo. Hankalaa siis! :D Itse kun en ole täysin varma että tahdonko ja mielipiteeni muuttuu usein. Lisäksi en olisi valmis esim. adoptioon tai mihinkään muuhunkaan lapsien hankintatapaan, jossa minä en olisi biologinen äiti ja mieheni biologinen isä. Joten senkin takia voi olla ettei asiat menekään niin kuin suunniteltu. Onneksi nykyiseni on aika samoilla linjoilla kanssani: tahtoo lapsia, mikäli ne sopivat elämäntilanteeseen jossain vaiheessa ja mikäli siltä tuntuu.

Mutta ihan tosi, puhukaa asiasta. Toi ei ole mikään ihan pieni asia.

Vierailija

kiitos , täytyy yrittää puhua. Mä taas mielummin ajattelisin, et jos on pakko ni adoptio, koska maailmassa on niin paljon syntyneitä lapsia jotka tarvii kotia ja rakkautta ja ollaa ylikansoitettuja muutenkin.

Vierailija

Erosin pari päivää sitten 3 vuoden (josta 2 vuotta avoliitossa) suhteestani, koska mieheni ei missään nimessä tahdo lapsia ja minä haluan pitää sen yhtenä mahdollisena vaihtoehtona. En itsekään tiedä, haluanko niitä ikinä. Rakastamme edelleen toisiamme ja tämä on aivan hirveää. Kannattaa siis ehdottomasti puhua ja päättää asia, ennen kuin se menee liian vaikeaksi. Tällaiseksi mitä se meillä nyt on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat