Minipillerit

Vierailija

Miten kauan teillä on kestänyt minipillereiden alussa tiputteluvuoto? olen käyttänyt 3 kuukautta ja nyt yli kuukausi tullut tiputteluvuotoa. menkkoja ei ole tullut kahteen kuukauteen. Loppuuko oireet kun on tarpeeksi kauan käyttänyt? muita kokemuksia pillereistä. cerazette on merkkini.

Kommentit (6)

Vierailija

Itsellä oli ensimmäisen kuukaden runsasta tiputtelua ja kahden seuraavan kuukauden aikana tiputtelu väheni vähitellen ja loppui kokonaan. Nyt ei ole vuoteen ollut lainkaan kuukautisia. Joillakin se tiputtelu kyllä voi jatkua koko käytön ajan, toivottavasti et ole yksi niistä joilla jatkuu.

tiituss
Seuraa 
Liittynyt15.10.2010

Itse söin kyseistä pilleriä aikasemmin ja lääkäri sano mulle, että yleensä viimeistään 6kk päästä pitäis loppua tiputteluvuoto. Ite söin 3kk ja sit en jaksanu enää ja vaihoin Microluton pilleriin :) Siinä tulee mulla ainakin tiputtelu vuotoo n. viikko kuukautisten jälkeen ja välillä miten sattuun. Et en tiiä kumpi ois parempi, mutta minkäs teet kun vaihtoehtoja pillereitten suhteen ei oo enempää :D

Vierailija

Mulle lääkäri ainakin sanoi kun aloitin Microlutonit, että kannattaa kokeilla niitä puolen vuoden ajan jos vaan kestää mahd. sivuvaikutukset. Jos vielä kuuden kuukauden päästä on omasta mielestä liikaa tiputteluvuotoa yms niin kannattaa vaihtaa merkkiä eikä kiusata itseään sopimattomilla pillereillä :) mutta jos vuoto tuntuu jo nyt sietämättömältä nii heitä ihmeessä ne pillerit methään ja kokeile toista merkkiä!
Mulla cerazette toimiki sitten paremmin entä Microlutonit. Söin Cerazetteja melkein kolme liuskaa (noin 7 pilleriä jäi syömättä) mutta kun ero tuli niin mitäpä niitä enää syömään :P

Vierailija

kiitos vastauksista:) taidan kyllä nämä pillerit lopettaa kun ei tiputteluvuoto lopu.. voisin kokeilla noita Microlutoneita jos ne sopisivat paremmin minulle.

Minulla on myös sivuvaikutuksena usein alavatsa kipeä ja itkukohtauksia tulee usein :(

Vierailija

aloitin minipillerit kasi viikkoa sitten ja silloinen vuotoni loppui kuin seinään. Nyt alkoi menkat jotka on todella runsaat :D toivon että loppuisi mutta mullakaan ei muuta vaihtoehtoa juuri ole valittavana...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat