Poikaystävä valehtelee

Vierailija

Eli, niinkuin jo otsikosta käy ilmi, tiedän että hän valehtelee minulle, jopa päin naamaa. Valehtelu liittyy erääseen samaan asiaan, josta olemme sopineet aiemmin, että hän kertoisi siitä aina minulle. Välillä kun kysyn asiasta, hän valehtelee ja välillä "jättää kertomatta" joitakin tiettyjä asioita. Kyse ei ole pettämisestä tms, mutta tunnen silti itseni hyvin petetyksi.. Ongelma tässä on se, että hän ei tiedä, että tiedän että hän valehtelee.. Olen lukenut hänen viestejä facebookista, joten en ole uskaltanut ottaa asiaa puheeksi, koska olisimme samalla viivalla hänen valehtelun ja minun viestien lukemisen takia. Olen yrittänyt jopa penkoa hänen huonettaan ja etsiä todisteita, että voisin "käräyttää" hänet ja saisin syyn jättää hänet... Mitä pitäisi tehdä? Olen ollut tässä tilanteessa jo pitkään, enkä haluaisi enää kituuttaa itseäni suhteessa, mutten uskalla jättää "ilman syytä".

Kommentit (7)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Vähän vaikea sanoa mitään, kun ei tiedä tarkemmin mistä on kyse. Parasta olisi ottaa asia vaan puheeksi ja myöntää oma vakoilukin. Mitä haittaa, että olisitte "samalla viivalla"? Jos haluat käräyttää hänet vain, jotta saisit syyn jättää hänet, niin ei kuulosta siltä että muutenkaan haluaisit olla hänen kanssaan. Joten mitä menetät jos puhut suoraan?

Vierailija

vaikuttaa kyllä vahvasi siltä että et ole alkujaankaan luottanut poikaystävääsi kun menet lukemaan toisen yksityisviestejä salaa

Vierailija

Luottamuspula se tässä piinaakin... Ja minusta tuntuukin, että olisin jollain tavalla kyllästynyt suhteeseen, kun kuitenkin 15v:nä aloin seurustelemaan ja nyt 19v. Ei tässä paljon sinkkuilua ole ollut. Olen vain niin arka enkä halua satuttaa poikaystävääni jättämällä häntä "ilman syytä". Vaikea selittää... Joten kai olen ajatellut että syyn löytäminen(="käräyttäminen") auttaisi minua uskaltamaan jättämään hänet..

Vierailija

Jos kokoajan etsit syytä hänen jättämiseensä, niin yhtä hyvin voisit vain olla rehellinen ja kertoa, että olet lukenut hänen viestejään. Siinä tulisi ainakin selkeät syyt eroon.

Jos taas et pysty olemaan poikaystävällesi rehellinen, niin eikö eroamisen syyksi riitä se, että et tunne voivasi luottaa häneen?

Vierailija

Keskustelkaa. Sano suoraan, että sinusta TUNTUU, että hän valehtelee, ja koet olosi pahaksi. Pahempaa on elää tietämättömyydessä, sano se poikaystävällsi ja pyydä häntä olemaan rehellinen. Sitten voitte hakea syitä ja ratkaisua yhdessä.

Vierailija

mielestäni sinun ei tarvitse erikseen enää etsiä syytä jättämiseen, koska syy ilmeisesti löytyy jo: luottamus puuttuu. se on omissakin suhteissani ollut se koetinkivi ja yksi suhde siihen on päättynytkin. toki halutessasi voitte yrittää asian selvittää, mutta kuten sanoit, et halua enää kituuttaa itseäsi suhteessa.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Toisen yksityisyyttä ei saa loukata koskaan. Ei vaikka olisi kuinka luottamuspula. KYllä asiat pitää pystyä keskustelemalla selvittää ja jos ei selviä niin se ehkä jo kertoo siitä, että on aika jatkaa matkoja eri suuntiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat