Miehen haluttomuus

Vierailija

Olemme seurustelleet kohta 4 vuotta. Muutimme yhteen noin puoli vuotta sitten ja sen jälkeen seksin määrä on vähentynyt suhteessamme, vaikka siitä kyllä puhutaan. Olen ilmaissut tyytymättömyyttäni monesti miehelle, ja hän sanoo että hänelle tulee vain paineita asiasta ja että hän kyllä haluaa minua. Eikä muka tiedä mistä haluttomuus voi johtua, jotain hän on sanonut jännityksen puutteesta tms :/ Rakastamme toisiamme tai ainakin minä tiedän rakastavani häntä. En vain tiedä onko rakkaus muuttumassa kaverilliseksi kun hänen mielestään jännitystä ei löydy. Itse teen ehdotuksia lähestulkoon päivittäin ja olen kyllä aika hyvännäköinen :D Olenkin sanonut hänelle että varmasti melkein jokainen mies baarissa haluaisi minun kanssa sänkyyn mutta hän ei. Tiedän että se on rumasti sanottu mutta valitettavasti totta. Olen aika neuvoton tässä tilanteessa ja en tiedä pitäisikö suhde lopettaa kun ei tämä minun mielestä kovin toimiva suhde ole kun halut eivät kohtaa :( Auttakaa !

Kommentit (7)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Ei ne miehen paineet taida mihinkään kadota jos joka päivä painostat. Jos vähäksi aikaa unohtaisit seksin? Osottaisit miehelle hellyyttä ja koskettelisit ilman aikomusta seksistä. Miehelle selkeästi tulee nyt paineita jos tulet vihjailemaan. Jos vähän aikaan et vihjailisi seksistä mitään vaan osoittaisit, että läheisyys on muutakin kuin seksiä, hälvenisi miehen paineet varmasti ja halut palaisi.

Niin ja sitten kun halut palaa, voi keksiä sitä jännitystä seksiin ;)

Vierailija

Mun miehellä oli samanlainen kausi viime syksynä. Mä olin kans ihan henkisessä kriisissä et mitä meijä suhteessa tapahtuu ja näin. Me kanssa keskusteltiin asiasta mutta mies ei itekää ymmärtäny mikä sillä on.
Jälkeenpäin oon ymmärtäny et jos oisin antanu sille tilaa ni asia ois varmaa menny nopeemmin ohi. Joten ota oppia mun virheistä ja anna sille tilaa. Se ei oo sulle kovin helppoo välttämättä, mutta kaattavaa. Älä painosta enää seksiin ja muutenkin anna miehelle vähän omaa aikaa enemmän ku yleensä. Kyllä se kohta tulee iha omasta tahdostaa taas lähelle

Vierailija

Niin, olen kyllä tilaa antanut ja jättänyt ehdotukset pois heti kun ongelmat ilmenivät. Tänään juteltiinki asiasta ja päätettii yhessä
Saaha tää toimiin :) ja heti keskustelun jälkeen ne halut heräsivätkin kummasti... Tuli vähän sellaen olo että se yrittää vaikka ei haluttaskaa... No päätin sit kysyä muutaman tunnin päästä että miten sua yhtäkkiä haluttiki, että ei sun tarvi mun takia esittää mutta ei se kuulema sitä ollu :s ääääh, kuka noista miehistä saa selvää? No toivottavasti asiat paranee, mietittiin myös pientä "eroa" että jos se auttas, esim oltas yötä erillää.

Vierailija

Mun miehellä on ollut tollasta varmaan jo kaksi vuotta ja ollaan seurusteltu 4½ vuotta. Muutettiin yhteen noin puoli vuotta sitten eikä asia ole muuttunut mihinkään. Yleensä riidat johtuvat juuri tuosta samasta asiasta. Tuntuu pahalta kun yrittää panostaa ulkonäköön ja keksiä uusia juttuja seksiin mutta silti ei häntä haluta koska väsyttää, huono olo yms.... Oon painostanut liikaa ja harmittaa jälkeenpäin, että oon varmaan ite aiheuttanu tilanteen ettei jatkossakaan ole halunnut. En oikeen tiiä mitä tässä tekis, kyllä halit ja pusut kelpaa ja muuten on sellasta läheisyyttä joka päivä, eikä seksi ole tärkeää hänelle. :( Onko kukaan keksinyt mitään järkevää ratkaisua?

Vierailija

Meillä on myös ollut miehen haluttomuuden kanssa ongelmia. Kun ensihuuma lakkasi, myös seksikerrat vähentyivät hiljalleen. Ensin muutamaan kertaan viikossa ja nykyään noin kertaan kahdessa viikossa. Ollaan siis seurusteltu muutama vuosi ja asutaan yhdessä.

Ennen oli aina minun tehtäväni tehdä aloite. Mies usein tyrmäsi yritykseni niin, että minulle jäi paha mieli. Kun torjumisesta alkoi tulla tapa, purskahdin kerran jopa itkuun taas yhden torjunnan jälkeen. Koin jatkuvan torjumisen merkkinä siitä, että olen kovin epähaluttava. Mikään ei saa tuntemaan itseäni niin epänaiselliseksi, epähaluttavaksi ja likaiseksi kuin se, että oma rakas ei halua minua.

Sorruin lopulta ahdistelemaan mies-raukkaa päivittäin :D tajusin onneksi jättää herran omaan rauhaan, ja nyt muutaman viikon hiljaiselon jälkeen mies teki aloitteen. Minun oli vain vaikea syttyä, kun en tunne itseäni enää yhtään seksikkääksi. Olen vain yrittänyt unohtaa haluni kovalla treenillä, jos väsyneenä en jaksaisi ajatella edes seksiä :D

Rakastan miestäni, ja tiedän hänen rakastavan myös minua. Olen kova antamaan haleja ja pusuja, mutta pelkään "tukahduttavani" miehen. Hän ei nauti samalla tapaa läheisyydestä ja toisen ihon kosketuksesta. Olen aika umpikujassa :) yleensä se taitaa olla niinpäin että nainen pihtaa, mutta... :)

Vierailija

No asiat ovat onneksi menossa nyt parempaan suuntaan kun ollaan tässä muutamaan otteeseen otettu yhteen ja oltu jopa eroamassakin. Tuntuu että se oli vain hyvä asia että sano asioita ääneen, kuten tuon että kuinka epähaluttavalta tuntuu kun toinen torjuu. Ja lopulta kun sanoin että en tiedä haluanko olla tässä suhteessa enää niin hän rupesi itkemään. Ja tajusin että on se tainnut musta ihan oikeesti välittää ja kaikki on paremmin nyt :) Joskus tuollaiset riidat ja keskustelut vaan saa tajuamaan että nää on pikkujuttuja ja kyllä ne asiat alkaa luistamaan. Oon ihan mielissäni että ollaan tällä viikolla tehty sillee jo 2 tai 3 kertaa ! ( Ennen tosiaan tehtiin ihan päivittäin mutta tää on nykyää ihan wuhuu homma :D) Ja oon huomannut miehen halujen nousseen esiin kun olen antanut hänelle tilaa ja vähän "pihtailemalla" itse. Eli oon suurinpiirtein sanonut ääneen että mua ei kiinnosta pätkääkään niin jotenki kummasti häntä rupes kiinnostaan :DD ehkä se on miehille joku ihme saalistusvietti että täytyy tehä töitä jonku jutun etee eikä sitä tuua valmiina haarat levällää siihe :D Kannattee koittaa !! :D

Erika88
Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Ollaan seurusteltu poikaystävän kanssa melkein kaksi ja puoli vuotta. Olen huomannut, että seksin määrä on vähentynyt huomattavasti alkuajoista. Nykyään voidaan olla jopa kolme viikkoa ilman seksiä. En tiedä, olisiko tilanne toinen, jos asuisimme yhdessä, mutta vähän kyllä epäilen..

Tiedän, että poikaystäväni rakastaa minua, ja minäkin rakastan häntä. Kuitenkin aina, kun ehdotan seksiä, hän sanoo olevansa "väsynyt". Ei hän aina voi olla "väsynyt".. En tiedä, onko hän aina väsynyt, vai eikö hän muuten vain enää halua mua.. Hän muuten on kyllä ihana; ottaa kainaloon, pusuttelee ja halii.

Alkuaikoina hän oli se, joka antoi aloitteen seksiin, nykyään se olen minä. Ja yleensä hän torjuu minut sanomalla juuri tuon, että "on väsynyt". *huoh*

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat