Te kokeneet, auttakaa junnua!

Vierailija

Elikkäs, olin vappuna ekaa kertaa baarissa ja päätin antaa mennä kun päädyin ERITTÄIN komean miehen seuraan. Päädyttiin sitten kaksistaan minun luo jatkoille ja aamu meni oikein mukavasti.;)
No, sitten komistuksen oli aika lähteä koska hän oli paikkakunnallani vain käymässä ja hän on nyt intissä ja kasarmi alkoi jo odottaa.(Meidän välimatka ei ole suuri.) Mitään numeroita ei vaihdettu eikä mitään, mikä jäi minua vähän harmittamaan. Yritin häntä etsiä facebookista, mutta tuloksitta.

Lauantaina kuitenkin huomasin uuden ystäväpyynnön facebookissa, ja tämä komistushan se oli sitten minut sieltä löytänyt. Keskustelu alkoi samantien, ja juttua lenti hyvin.

No,olen nyt ajatellut vain häntä lauantaista asti ja tuntuu että olen tainnut ihastua. Ongelma on vain se, että komistus on metsässä 9 päivän leirillä, enkä saa siihen mitään yhteyttä, koska puhelinnumeroa en tajunnut lauantaina kysäistä.

Kysymys kuuluukin, voinko yrittää jostain kaivella hänen numeronsa ja laittaa viestiä? Vai onko se liian lapsellista ja innokasta? Jaksanko todella odottaa yli viikon, ja pitää kaiken innon sisälläni. Olenkohan rakentanut tässä nyt ihan omia pilvilinnojani? Toisaalta mies näki sen vaivan että etsi minut ja oli hyvin innokas jutustelemaan mutta kun eihän heistä ikinä tiedä. Nyt tartteis junnu vähän muiden mielipiteitä ja kokemuksia! :)

Kommentit (2)

Vierailija

Mun neuvo on et ÄLÄ kaiva sen numeroo :D Siis se vois olla jopa hiukka pelottavan innokasta. Jos et jaksa odottaa intoo pinkeenä sitä ni hanki uus mies jne.

Vierailija

joo samaa mieltä, älä ota numeroa selville. ja eikös nuo mettäleirit oo monesti semmosia ettei siellä sais puhelinta edes käyttääkään? nyt vaan kun jaksat hetken odotella niin entistä kivempi sitten jutustella taas kun siihen on tilaisuus :) tsemii!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat