Apua, help, hjälp!

Vierailija

Kerron teille hieman tähän alkuun minun ja hänen taustaa, jotta voisitte parhaanne mukaan auttaa tätä epävarmaa nuorta naista.
Tapasin siis vanhan koulukaverini pääsiäisenä noin vuoden tauon jälkeen. Hän tuli luokseni ja juttelimme niitä näitä ja tuolloin hän ehdotti, että voisin joskus ehkä soitella hänelle. Tuona samaisena iltana laitoinkin hänelle jo tekstiviestin ja seuraavana viikonloppuna hän pyysi päästä kyytiini ajelemaan autolla, koska hän tiesi, että olen menossa tapaamaan ystäviäni toiselle paikkakunnalle. Pääsiäisen jälkeen olemme nähneet joka viikonloppu, yleensä kahden kesken ja joitakin kertoja yhteisen kaverimme kanssa. Viime perjantainakin hän pyysi minua käymään luonaan ja lauantaina vietimme aikaa kolmestaan edellä mainitun kaverimme kanssa. Olen erittäin iloinen, että kohtasin hänet pitkän tauon jälkeen ja että kerrankin minusta tuntuu, että joku todella omasta aloitteestaan on pyytänyt minua viettämään aikaa kanssaan. Mikä parasta, hän tulee hyvin toimeen ystävieni kanssa ja on kiinnostunut myös heidän kuulumisistaan ja kaiken kaikkiaan meillä synkkaa hyvin. Olen kuitenkin aika kokematon miesten kanssa, en ole koskaan seurustellut. Myöskin hän on aika kokematon ja kaiken lisäksi hieman ujo. En haluaisi pilata tätä juttua sillä, että kiirehdin ja karkotan hänet luotani sillä, että tunnustan rakkauttani seuraavalla kerralla kun näemme.

Miten siis olisi viisasta jatkaa tästä eteenpäin? Apu olisi enemmän kuin tarpeen!

<3

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat