e-pillerit

Vierailija

siis onko kellään mitään HYVIÄ KOKEMUKSIA pillereistä? kun tuntuu että kaikki mitä niistä lukee on vain huonoja..

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla on vain hyviä kokemuksia. Olen nyt syönyt Yasminelle-pillereitä suunnilleen 9kk ja hyvin toimii. Vähäisetkin iho-ongelmat parantuneet, ei yhtään turvotusta kropassa, mieliala ei heittelehdi mitenkään epänormaalisti ja lisäksi kuukautiset ovat nykyään hyvin niukat ja lähes kivuttomat. Suosittelen!

Vierailija

Itselläni Yasminellet olivat muuten hyvät, mutta kuivatti alapäätä.. Vaikka ois kuinka kiihottunu ni se ei kyl alapään perusteella vaikuttanu siltä, sen verran kuivaa oli..

Nyt on sellanen merkki ku mercilon joka on sopinu mulle tosi hyvin, en oo huomannu mitää huonoja sivuvaikutuksia. Mut eipä sitä oikein voi suositella mitään tiettyä merkkiä, ku ne vaikuttaa kaikkiin eri tavalla, että sitä pitää vaan kokeilla. Mulla itellä on nyt jo kolmas merkki menossa, ensimmäiset pillerit vei kaiken seksihalun, eikä sekää ollu oikein hyvä juttu..

Vierailija

Itse olen syönyt Yasmin -pillereitä nyt reilun vuoden. Alussa ei ollut mitään ongelmia ja ne supervähäiset kasvojen iho-ongelmatkin hävisivät (finnit yms). Nyt kuitenkin olen viimeisten kuukausien aikana huomannut, että hiuksia lähtee enemmän, iho on jatkuvasti kuiva ja kireä, ja päänahkakin kutisee. En ole muuttanut radikaalisti (tai oikeastaan vähääkään) elämäntapojani, ja rasvannutkin olen kunnon rasvoilla, mutta ei tunnu auttavan. Muuten oon ollut niihin tyytyväinen, halut pysyivät samana, ihan älytöntä turvotustakaan en huomannut enkä raskaaksi ole tullut. :D

Olettaisin tuon kuivuuden johtuva pillereistä. (Oliskohan jossain keskustelussa ollut samasta aiheesta juttu... ? :) ) Yasminejahan käytetään myös aknen hoitoon. Jos sulla siis on rasvainen/ sekaiho niin Yasminit toimii luultavasti hyvin, mutta jos on yhtään taipumusta kuivalle iholle niin kannattaa kokeilla suosiolla eri merkkiä. :)

Edamss
Seuraa 
Liittynyt20.2.2012

Kokemuksia on vain YAZ nimisistä e-pillereistä, joita olen syönyt koht 1 vuoden ajan. Ehkä pientä mielialan muutosta ollut, mutta ei kovin pahaa ja hyvin silti sopii minulle :D

yaz pillerit

Itse söin vuoden YAZ pillereitä ja mulle osoittautui aivan huonoiksi ! Mielialan vaihtelut olivat järkyttäviä, itkukohtauksia, rintakipuja, kuukautiskivut vaan pahenivat. Ainiin ja unohtamatta järkyttävää turvotusta koko vuoden !

Onneksi lopetin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat