epätavallinen ongelma ilmaantui, muilla ollut vastaavanlaista?

Vierailija

Toivon suuresti saavani jonkinlaista mielipidettä teiltä "ongelmaani", olen kyllä huomenna soittamassa lääkärille mutta kuitenkin asiaan..
Olen nyt tapaillut puoli vuotta nykyistä miestäni ja seksiä tottakai ollut useaan otteeseen. Tänään kuitenkin seksiä harrastaessa huomasimme minusta tulevan verta eikä vastaavaa ole ollut koskaan. Seksi ei sattunut eikä tuntunut mitenkään tavallista erikoisemmalta, kaikki tuntui siis normaalilta. Syön pillereitä ja olen syönyt kohta vuoden, aloitin 4 päivää sitten toisen liuskan putkeen, menkatkaan eivät siis pitäisi olla, mutta voisiko olla tiputtelua? Epäilin jokin aika sitten raskautta, mutta testin tehtyäni se näytti negatiivista. Kuten sanoin, olen soittamassa lääkäriin asiasta, jos mahdollisia testejä tekisivät ja osaisivat sanoa että mitähän tämä voisi olla. Kenelläkään muulla ollut vastaavanlaista?

Kommentit (3)

Vierailija

tuliko verta paljon? epäilisin endometrioosia, joka ei ole vakavaa. olisikohan lääkärini sanonut että yhdellä kymmenestä :) mutta hyvä kun menet lääkäriin vielä varmistamaan!

Vierailija

Itse en välttämättä huolestuisi. Kyse voi olla välivuodosta tai sitten jos olette kovin aktiivisia niin limakalvotkin voivat mennä rikki. Toki siis vuodon määrästä voi paljon päätellä. lisäksi väri kannattaa huomioida. Toki kannattaa lääkäriltä kysäistä jos huoli ehti jo herätä :)

Vierailija

Verta ei tullut paljon eikä ole ollut sen jälkeen, että päivällä vain. Sillä en menkkoja epäile koska veri ei ollut niin punaista.
Ja kyllä ollaan aktiivisia, voisi sanoa että todella aktiivisia :-D mutta vuoto siis ei ollut ollenkaan suurta. Ehkä oman mielenrauhan takia soittelen lääkärille ja kysäisen josko jotain on :) mutta kiitos teille!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat