Ihastunut toiseen mieheen

Vierailija

Olen siis seurustellut parisen vuotta poikaystäväni kanssa. Suhteemme on alusta asti ollut vaikea, mutta en ole osannut päästää myöskään irti. Mieheni petti minua vain parin kuukauden seurustelun jälkeen, eikä luottamusta ollut helppo saada takaisin. Hän haukkuu minua kavereilleen eikä lohduta pahan paikan tullen. Tätä kirjoittaessani mietin, että minkä ihmeen takia me sitten seurustellaan? Voisin kertoa hänestä niin paljon huonoja puolia, mutta en halua. En ole ikinä halunnut uskoa niitä.. Mutta nyt, elämääni on ilmestynyt toinen mies. Hän on ihana, aivan uskomaton. Musiikkimausta lähtien, kaikki toisissamme sopii yhteen. Olemme viestitelleet ja soitelleet, ja tunnen olevani ihastunut. Mutta ongelmana on riskin otto. Uskallanko jättää pitkäaikaisen poikaystäväni, uuden miehen takia? Jos tilanne olisikin tämä, niin kyllä. Mutta pelottaa myös kuinka sukuni reagoi, tai poikaystäväni vanhemmat. Mitä ihmettä pitäisi oikein tehdä? poikaystäväni ei tiedä tästä miehestä, eikä hän halua erota. Pää hajoaa tämän miettimisen takia.

Kommentit (6)

Vierailija

Älä mieti mitä muut ajattelevat. Eroja tapahtuu väistämättäkin. Mitä SINÄ haluat? Pitkäaikaisesta suhteesta eroaminen tuntuu yleensä vaikealta juuri sen takia, sanotaanko nyt vaikka näin, että on tottunut toiseen. Se mitä kirjoitit miehestä, että hän on pettänyt sinua ja luottamusta on vaikea saada takaisin, haukkuu sinua ja jättää huomiotta, kertoo sen, että mies ei juurikaan ajattele sinun kannaltasi ja lyttää koko ajan itsetuntoasi pohjalle, ei ehkä tietoisesti, mutta ihmisen on vaikea muuttua, jos hän edes sitä haluaisi.

Mieti vaikka näin: Kuinka kauan jaksat miellyttää toisia olemalla yhdessä poikaystäväsi kanssa, joka ei tunnu arvostavan sinua?

Vierailija

Kiitos. Tuntuu vaan niin pahalta jättää poikaystäväni, koska hän kuitenkin muistuttaa usein kuinka paljon hän välittää. Jos olisi mahdollista, pitäisin molemmat miehet, mutta se tuskin on mahdollista. Tilanne on hankala joka kannalta, ja tuleva muutos pelottaa. En haluaisi menettää kuitenkaan poikaystävääni elämästä, hän on aina ollu tärkeä ystävä.

Vierailija

Kuulostaapa tutulta! Itse olen ollut samanlaisessa tilanteessa, kaiken lisäksi kihloissa! Mieti tarkkaan mitä sinä itse haluat elämältäsi. Haluatko roikkua huonossa suhteessa, sen takia kun mietit mitä muut mahtavat ajatella? Tai sen, että poikaystäväsi muisttuttaa siitä kuinka paljon hän välittää. Oletko reilu silloin häntä kohtaan?
Teitpä minkä päätöksen tahansa se tekee kipeää! On äärettömän vaikeaa jättää tuttu ja "turvallinen" arki & elämä.
Pysähdy miettimään hetkeksi, mikä olisi pahinta & parasta, jos eroaisit nykyisestä poikaystäväsi? Mikä olisi pahinta & parasta jos jäät tuttuun ja turvalliseen ympäristöön?
Niinkuin jo mainitsin, teetpä minkä päätöksen tahansa se tekee kipeää!

-N

Vierailija

pelkään että menetän samalla hyvän ystävän, jota poikaystäväni oli ennen suhdettamme, ja tottakai edelleen. Hän kuitenkin osaa myös olla ihana ja huomaavainen, mutta kuitenkin kaipaisin sitäkin enemmän. Kaipaan myös sitä kutkutusta vatsan pohjalla, ja niitä intohimoisia suudelmia ja öitä. Häviääkö se tietty ensihuuman tunne aina? Vai onko se vaan sattunut häviämään meidän suhteestamme. Osaisipa sitä ennustaa mitä tulevan tuo.

Vierailija

Heips, voisin kertoa omalta kohdaltani, että ei kannata jäädä suhteeseen jossa ei ole täysin onnellinen.
Seurustelin vuoden samanikäisen miehen kanssa, ja pikkuhiljaa asiat kääntyi vain huonompaan suuntaan, pilkkaamista, alistamista, toisen itsetunnon tahallista alentamista... aina oot väärässä, teit mitä vain :/
Sitten kävi niin että hänen paras kaverinsa on nykyisin mieheni.
Halvalla se suhde ei päättynyt, jokaisen autoni (4kpl harvinaisia) lasit hajoitti peltejä myöten rautalapiolla, jopa asuntoni ikkunan. taukoamatta uhkailua, feispookkiin murtautumista ja puhelimen seurantaa jne..
ja vain sen takia että halusin erota. toisesta miehestä ei ollut siinävaiheessa puhetta.
ollut aika masentavaa aikaa. nyt alkaa sentään helpottamaan.
Uusi mieheni on ihan eri maata, vaikkakin 9vuotta vanhempi.

Vierailija

Nyt se sitten tapahtui, jätin poikaystäväni. Vaikea uskoa, mutta olen nyt onnellisempi kuin aikoihin! Uusi mies on ihana, ja kohtelee minua kuin prinsessaa. Jälkeenpäin on hassu miettiä, että miksi en uskaltanut aiemmin tehdä tätä, tottumuksesta, luulisin. Kiitos teille avusta ja vinkeistä, vihdoin olen onnellinen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat