Miten pitäisi suhtautua

Vierailija

Eli olemme jo pitkään seurustelleet poikaystäväni kanssa ja meillä on tapana pyöriä hänen ystäviensä kanssa irc-kanavalla (poikaystävä muutti minun takiani toiselle paikkakunnalle ja jutellaan kavereiden kanssa sitten tällä kyseisellä kanavalla).

Viime aikoina olen kuitenkin saanut poikaystävän kavereilta paljon lokaa niskaan, ikäviä kommentteja ja ihan yleistä mollausta. Muutamaan otteeseen olen ollut tuon kiusaamisen takia poissakin kanavalta mutta poikaystävä on siihen kommentoinut että "ei tuollainen tarkoita mitään ja kaikille kuulemma heitetään tuollaista ironista kommenttia"

Viimeinen niitti oli kuitenkin toissapäivänä ote jonka luin keskustelusta "on se pillu ihmeellinen asia kun tuollainen tyttö ja silti on yhteinen kämppä ja kaikkee.." Tuon kommentin jälkeen olen voinut aika huonosti ja lähdin taas kanavalta, ehkä lopullisesti. En sitten tiedä mitä tuosta pitäis ajatella :( En oikein haluais kokonaan poikkasta välejä poikaystävän kavereihin muutaman kusipään takia kun sitten tilanne menis siihen että esim. joinakin juhlapyhinä (vappu, jussi, ym. opiskelijapippalot) mentäisiin sitten eri paikkoihin kun ennen ollaan oltu yleensä poikaystävän kiavereiden kanssa jossain.

Kommentit (1)

Vierailija

No on kyllä todella huonoa huumoria miehesi kavereilla. Ovatko he vielä nuoria? Ehkä he ovat kateellisia miehellesi, kun hänellä on tyttöystävä. Tuo "yhteinen kämppä" kommentti antaa viittauksia siitä, että he hieman ikävöivät miestäsi joka muutti vuoksesi toiselle paikkakunnalle.

Jos vain pystyt, puhu asiasta suoraan. Sano asiallisesti ja ilman vitsin häivääkään että sinua loukkaa tollaiset kommentit todella paljon. Jos he kysyvät etkö ymmärrä huumoria sano suoraan ettet todellakaan ymmärrä tuommoista huumoria. Ei kenenkään pitäisi tuollaista mollausta kestää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat