Nuoret äidit/yh äidit

Vierailija

Elikkä olis kiva saada juttu seuraa muista nuorista äideistä tai lapsen kanssa yksin elävistä.. ite oon lapseni saanu 17 vuotiaana nyt olen 20 ja kaksin asun poikani kanssa

Kommentit (8)

Vierailija

Mistäpäin olet?? ite oon 25 ja kolmen tytön äiti(3v, 2v ja 2kk)...en ole yksinhuoltaja mutta miestä ei juurikaan kotona näy... seura kelpaisi minullekkin...ja muiden lasten seura kelpaisi pikkusille

jasss
Vierailija

Elikkä olis kiva saada juttu seuraa muista nuorista äideistä tai lapsen kanssa yksin elävistä.. ite oon lapseni saanu 17 vuotiaana nyt olen 20 ja kaksin asun poikani kanssa

moikka täällä kans yksinhuoltaja äiti kaksin asutaan tytön kanssa tyttö on nyt reilu puoltoista vuotta ja mä täytän kohta 22 ja muuten näänkö mä jostain jos joku on kirjottanu tänne tai mitä? jotenki eksyin tämmöseen paikkaan mietin vain et mitenköhän löydän tänne uudestaan vai tuleeko mulle joku ilmotus että joku on kommentoinu tänne :D hah

naikkone 20 vee
Vierailija

mistä päin olet?? :) sama juttu ois kiva saada juttu seuraa ja jakaa asioit ja laspset .

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat