Bikinikuntoon - nutrilett

Vierailija

Aloitin 3 päivää sitten bikinikuntoon pääsemisen. Yliopistossa on tullut lihottu vuoden aikana yli kymmenen kiloa :/

Tänään on ensimmäinen päiväni kahden viikon Nutrilett kuurilla. Onko muilla kokemuksia dietistä? Mittani ovat 179 / 88

Kommentit (11)

Vierailija

Niin hirveetä jauhomättöö et oksensin aina ku olin saanu syötyy. Lihakset tärisi julmetusti ku ei ollu mitää mist sai energiaa. Liikuntaa harrastin dietin lisäksi 5h/vk (normaaliin tapaani) ja treenit meni kaikki pilalle kun jaksanut mitään tehdä. Jatkuvasti väsytti ja kokoajan pelkäsin seuraavaa ruokailua, sillä se maku oli niin kammottava. Niinpä lopetin viikon käytön jälkeen. Mutta hei: Kyllä paino putosi 7kg!

Vierailija

Millainen tuo Nutrilett-kuuri siis oikein on? Olen kuullut tosi paljon hyvää palautetta siitä mutta kukaan ei ole kertonut mitä se käytännössä sisältää.

Vierailija

Nutrilett kuurissa syödään 1-3 viikkoa pirtelöit, keittoja, pastoja ja patukoita ja saadaan noin 800kcal päivässä. Oon kuullu tosi hyvää palautetta kavereilt et sil saa nopeesti painoa pois tai sillä on helppo alottaa laihutus.

Vierailija

Helposti joo putoo (kuten aikaisemmin laitoin), mutta jos aijotte kokeilla, kannattaa ostaa aluksi yksittäis pakkauksia, sillä maku on mielestäni karmiva. Lisäksi yli 2vk ei kannata venyttää, sillä elimistö (=aivot) ei saa kaikkea tarvitsemaansa dietin aikana.
Huomatkaa myös, että kun paino putoaa nopeasti on tärkeää tarkkailla, jotta se ei lähde nousemaan. Dietillä saat toki mukavan sysäyksen ja motivaation laihduttamiseen. :) Toivottavasti onnistutte laihduttamisessa :)

Vierailija

mulla ihan sama kysymys, että paljon tollanen parin viikon nutrilett -kuuri tulee kustantamaan ? pitäisi munkin päästä rantakuntoon, mutta opiskelijabudjetilla ei salijäsenyyksiä sun muita ihmeruokia hankita. :s

Edamss
Seuraa 
Liittynyt20.2.2012

Meidän kaupas tollainen joku iso paketti mis on niit safkoi nii makso 20e. :o ja sit yks pussi ni 2.50e ja olen miettinyt samaa, että pitäisikö aloittaa ja kokeilla tuota kuuria taas? :o

Onko se kuinka tehokas?

Vierailija

ite vedin vähän aikaa sitten nutriletin 5 päivän tehostartin.(maksoi robinhoodissa tarjojuksessa 15€,) kun siitä on tutuillakin hyviä kokemuksia:)
eihän tuollainen tehostartti ole varsinaista pysyvää laihdutusta, mutta kun urheilen ja olen syönyt sen jälkeen kevyesti, niin nutrilet on kyllä hyvä alku! kokeilla vähän tahdonvoimaansa ja pienentää annoskokoja:) oli ne jotkut jutut jopa ihan hyvän makuisiakin:)

tiile

Itse oon pitkään halunnu kokeilla tällaista kuuria vaikka normaalipainoinen olenkin.. ruokailutottumukseni ovat kuitenkin siinä suhteessa huonot, että kun harrastan kilpaurheilua, niin reenitauoilla en osaa vähentää syömisiä yhtään - päinvastoin, innostun vetämään epäterveellistä ruokaa yllinkyllin. Nyt olen sairaslomalla ja liikuntakiellossa leikkauksen takia, joten ajattelin kokeilla 3 pv nutrilett-kuuria jotta tottuisin syömään pienempiä annoksia silloin kun kulutuskin on pienempi.

Menossa on nyt toinen päivä. Eilen ei ollut nälkä juurikaan...teki mieli pureskella jotain ja söin porkkanan ja palan ananasta illalla. tänäaamuna otin myös yhden porkkanan. Ei ne pussiruuat mielestäni niin pahoja ole, ettei niillä pärjäisi. tietty jos saisin valita söisin jotain ihan muuta :)

Puntaria en omista, mutta toivon että vähän edes kevenisi olo :)

chilli
Seuraa 
Liittynyt26.11.2011

Mä aloitin tänään myös ton kuurin, mutta vetelen vaan niitä pirtelöitä :D Saa nähä jaksanko olla tällä kuurilla 3vai 5päivää.... Paketissa luki et voi olla jopa 3viikkoa! :Dhuhhu

Susan

Tuollaisissa nälkäkuureissa ei ole kyllä mitään järkeä. Lihakset lähtevät ensimmäisenä ja läski vasta viime metreillä jos silloinkaan. Liikuntaa ei jaksa harrastaa kun energiaa saa niin vähän. Sitten kun dieetin lopettaa tulevat kilot läskinä takaisin. Lihakset eivät palaudu itsestään juurikaan. Vaikka kilot saisikin pidettyä kurissa on lopputulos löysempi kuin järkevästi tehty dieetti koska lihakset tuovat kroppaan sen kiinteyden.

Ennemmin suosittelisin olemaan noin 300-500 kaloria miinuksella ja huolehtimaan riittävästä proteiinin saannista (2-3g per painokilo) sekä liikunnasta. Lihaskuntoharjoittelua kolme kertaa viikossa ja reippaita kävelylenkkejä muina päivinä. Yhden päivän voi pyhittää pelkälle lepäilylle.

Tässä alla vielä  tarkemmat ohjeet. Kannattaa kokeilla niin ei tarvitse pettyä. Laihtuminen vaatii hieman pidempiaikaista panostusta eikä oikotietä onneen ole.

http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/13927-laihduttaminen-beginners-ekaa-kertaa-dieetill-lue-t-m/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat