Hei te isorintaiset...

Seuraa 
Liittynyt21.9.2011

Kesä on tulossa ja mieltä kalvaa parikin vaatteisiin liittyvä juttu.

Tuubitopit ois tosi kivat, mutta minkälaisia rintikoita te isorintaiset (D ->) käytätte? Perusolkaimettomat + tuubitoppi saa rinnat näyttää kamalilta. Eli miten isot rinnat ryhdikkäiksi ilman olkaimia?

Lisäksi on tullut kamalasti aivan ihania olkaimettomia bikiniyläosia, mutta niiden kanssa vähän sama ongelma. Näyttääkö isot rinnat niissä rumalta?

Ja nyt puhutaan ihan luomirinnoista, sanomattakin selvää että isot silikonirinnat näyttää hyvältä kun ovat ryhdistetty kumilla. :D

Kommentit (4)

Vierailija

Itse olen erittäin isorintainen, kuppikokoni on 75G. Wonderbran olkaimettomat liivit pysyvät päällä jopa minulla, mitkään muut olkaimettomat eivät ole pysyneet. Wonderbraita käytän siis olkaimettomien tai kapeaolkaimisten vaatteiden kanssa. Todella tiukat tuubitopit ja isot rinnat voivat olla aika hassun näköinen yhdistelmä, tietenkin makunsa kullakin :D

Vierailija

Ilmeisesti mut luokitellaan kans tähän poppooseen (vaikka itse olen mielestäni keskikokoinen/normi), sillä kuppi on E. Jos on napakka tuubitoppi, niin miksi laittaa ollenkaan rintsikoita? Siippuu tietty mallista ja omien rintojen roikkuvuudesta yms. Itsellä ainakin toimii kesällä. Muuten en kyllä olkaimettomia liiviä pidä, sillä valuu aina tai sitten ryin niitä kokoajan ylöspäin.

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Mä pidän ainakin ihan olkaimellisia rintsikoita, sillä en ole löytänyt vielä hyviä olkaimettomia. Näyttää ehkä mauttomalta, mutta minkäs teet. Ilman rintsikoita en ainakaan voi olla, sillä jos en pidä ollenkaan niitä, niin tissit hikoo sieltä alta ihan tajuttomasti! Mulla kuppikoko F. Changen rintsikoista olen muuten tykännyt, enkä nykyään muualta ostakaan. Siellä vois olla olkaimettomiakin?

Sillon kun oli vanhojen tanssit, niin ostin jotkut Calvin Kleinin olkaimettomat rintsikat ja ne oli muuten ihan hyvät, mutta siinä sivussa oli jotkut tukijutut jotka painoivat ihoa niin että sattui. Mutta tissit pysyi niissä aika hyvin! :)

Mirq

Itse 75H:na en hirveästi enää löydä olkaimettomia, ja jotenkin tuntuu ettei ne kovin mukavasti edes tukisikaan.. Tuubitoppeja en muutenkaan ole koskaan käyttänyt, juurikin sen takia että olkaimettomia rintsikoita on vaikea löytää.. Ja bikineiden yläosista en osaa yhtään sanoa kun on hyvä että edes löytää kaupoista kokoja :D Ellei sitten erikseen tilaa, tai en vain löydä oikeita kauppoja :) Tällä hetkellä Change on suosikkina.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat