vaan seksiä vai muutakin

Vierailija

Mitä olette mieltä? Jos mies tuo kukkia ja vie syömään (ja tarjoaa) ETTÄ haluaako hän vaan seksiä vai ehkä tulevaisuudessa jotain muutakin? Mies myös kyseli, mitä teen kesällä... Ollaan siis nyt harrastettu pari kertaa seksiä ja mies on jäänyt yöksi, aamullakin on sitten halailtu...

Itse ymmärsin alunperin, että mies on vaan seksin perässä, mikä olisi sopinut minullekin oikein hyvin. Mutta nää "kummalliset" jutut vähän hämää... Miksi käyttäytyä kuin herrasmies, kun tietää saavansa jokatapauksessa? Vai oonko vaan törmännyt mukavaan ihmiseen?

Kommentit (2)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Niin. Ota noista miehistä selvää. Olen ollut seksisuhteessa miehen kanssa, joka oli hyvinkin ystävällinen. Osteli kaikkea ja tarjos lounaita... Mutta ihan puhtaasti vaan tosiaan olimme seksisuhteessa..

Mutta se, että puhuu "tulevaisuudesta" joho kuuluu myös sinä.. viittaa aika paljon myös muuhun. Toisaalta. Taas voin sanoa, että kyseisen oman seksisuhteeb aikana mies myös teki tuollaisia "tulevaisuuden suunnitelmia" joihin kuuluin oleellisena osana..

Koskaan ei voi tietää mitä toinen ajattelee. Ei kaikki pllun perässä juoksijat ole itsekkäitä ja apaattisia ihmisiä. Mutta eivät kaikki parishteeseen haluavatkaan ole aina noinkaan huomaavaisia.

Ei paljoa auttanut varmaan :D Suosittelen, että kysyt suoraan missä hänen mielestään mennään.

Vierailija

no sain vähän näkökulmaa tosta :)

kaipa se on pakko kysyä huomenna kun nähdään. Oon vaan tälläsissä jutuissa jostain syystä vähä ujohko... ja sit alan miettiä et mitä jos se nyt luuleekin, että haluan jotain lisää kun, tivaan mitä se musta haluaa.. Tuntuu, että vaikka vakuuttasin sille miehelle etten halua kun seksiä, niin se pelästyy kun edes kyselen tollasia :D

ja tiedän, ajattelen liikaa !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat