miten joku pystyy elämään parisuhteessa näin

Vierailija

siis löysin sattumalta erään tuoreen blogin (jota en viitsi linkittää tänne, kun eikös se bloggaaja näe sitten mitä kautta sinne on menty?)
mutta nyt tänään sinne tuli uusi teksti, jossa hän kirjoitti miten hänen ja miehensä suhde on "rakennettu valheen päälle" niinkun hän kirjoittaa.
Mies oli mm. valehdellut sairastavansa syöpää ja jotain raha-asioitaan.

Miten joku voi antaa anteeksi sellaista?
Heillä on toki yhteinen lapsi, ja jos en ihan väärin ole käsittänyt niin vielä toinen tulossa? Mutta jo ihan lapsienkin vuoksi itse ajattelisin että olisi parempi pysyä kaukana tuollaisesta miehestä.
Säälin kyllä tätä naista :(

Kommentit (2)

Vierailija

Ilmeisesti ei sua?
Mutta silti vaivauduit vastaamaan :D

Ajattelin että asiasta olis saatu keskustelua aikaiseksi, lähinnä että millaisia asioita voi antaa anteeksi ja millaisten asioiden jälkeen suhde voi vielä toimia ilman että kukaan katkeroituu tai kantaa kaunaa?
Ja ylipäätään, voiko sellainen ihminen joka valehtelee noinkin suurissa mittakaavoissa, olla hyvä isä lapsilleen?
Tämä oli vain minun pohdintaani ja itse en pystyisi katsomaan sellaista ihmistä silmiin enää. Halusinkin ehkä kuulla jonkun toisen kannan samankaltaisesta aiheesta, että pystyisin ymmärtämään myöskin sen toisen puolen?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat