YHDEN ILLAN JUTTU - TUNTEET

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

Otsikkoa selventääkseni, ongelma on seuraava :)
Oon nyt 4-5kk harrastanu kolme neljä kertaa saman jätkän kanssa sellasta että esim. uv:na ja nyt vappuna ja parina muuna känni-iltana ollaan soiteltu ja sovittu että mennää sänkyyn. Se tuttavuus löytyi joulukuussa baarissa ja siis siitä asti ollaan oltu sillai tosi satunnaisesti yhteyksissä. Alussa käytiin 3 krt ulkona ilman seksiä, mutta kunnes meiän suhde muuttu ns. yhden illan jutuksi, niin siitä lähtien ollaan nähty vaan seksin merkeissä.
Aluks se oli aika tyly sitten aamulla, mutta mitä enem. ollaan nähty (no neljä kertaa mutta kuitenkin) on se ''pehmentyny'' ja muuttunu kivemmaks ja enemmän luonnollisemmaks. Mut on sanonu ettei haluu mitään kummempaa.

Mut jotenkin sen käytös se että se on oikeesti rento ja sulonen (ei vaan esitä että sais sänkyyn, koska se on itsestään selvää että ollaan nähty vaan seksin takia) saa mussa heräämään sitä kohtaan tunteita. :S Se on täydellisen näkönen ja aito ja täydellinen luonne ja kaikki kohdallaan, eli oon ihan lääpällään. Aluks näin sitä laastarisuhteena edellisestä mun jutusta,mut nyt oon ihan koukussa ja en kestä jos en nää sitä.

Tiedän että kuulostaa aika toivottomalta, mutta mitä voisin tehdä kun en haluis luopuu siitä? Meillä tosi kivaa kaikinpuolin, mutta nähdään tosiaan vain öisin, sen sängyssä tyylii. Voiko sillä herätä mua kohtaan tunteita , muttei vaan kerro niistä ? ( Iät 20v. ja 22v.)

Kiitos kaikille jotka vastailis jotain :)

Kommentit (3)

Vierailija

Voi kuulostaa niin tutulta ja kymmenen vuoden takaiselta. Ja siis voin sanoa, että homma säädetään edelleen jossain muodossa...

Neuvoksi sanoisin et jos sulla on jotain tunteita ja toinen ei halua mitään vakavampaa, niin lopeta säätö. Satutat vaan ittes. Kyllä sitä herraa todennäköisesti alkaa kiinostamaan jos muutakin haluaa kuin seksiä, kun kerrot sille rehellisesti miksi haluat lopettaa.

Näin muutaman vuoden "kärsineenä" en oo saanu mitään muuta kuin helvetin hyvää seksiä jota on aina seurannu pitkään jatkunu, no mitä jos siinä oli muutakin...

Mutta mikäs minä olen neuvomaan :), pitäis ottaa itteeki niskasta kiinni ja istuttaa herran perse penkkiin

Vierailija

Mulla on ollu just melkee samanlaine juttu ja lopulta tulin siihe tuloksee, että kannattaa lopettaa semmone. Monesti tuntuu pahalta sitte nähä se kyseinen henkilö just esim. baarissa jonku muun kans mutta kyllä siihen sitte tottu. Tuleehan niitä muitakin miehiä sitte vastaan, jotka haluaa sitten muutakin kuin pelkkää seksiä :D ja ikää siis mullakin on 20 vuotta.

Prinsessa.
Seuraa 
Liittynyt11.11.2009

Kuulostaa kyllä niin tutulta touhulta. Itselläni oli tuossa pari vuotta kestävä samanmoinen säätö juttu. Mutta sitten se vaan yhtäkkiä hiipui vuosi takaperin. Ja unohdin koko miehen ja muutama kuukausi sitten tämä mies laittoi mulle viestiä ja kyseli kuulumisia ja esitti hyvinkin kiinnostunutta ja kertoi,että on ollut ikävä ja välittää musta edelleen. Noo toinen asia johti toiseen alkoholin ansiosta ja taas olen samassa tilanteessa.

Mutta se,että tällä hetkellä vielä seurustelen ja ajatukset ovat aivan sekaisin enkä tiedä mitä oikein tekisin. Yrittänyt selvittää miehen tunteita,mutta sanoo vaan "ei meillä ole kiire,aika näyttää". Jokseenkin patti tilanne.

Mutta kyllä suosittelen unohtamaan koko asian,koska se ei koskaan ole kivaa,kun satuttaa itseään tietoisesti. Siitä tulee vaan kahta kauheempi olo,ku kaikki päättyykin toisin,kun olisi itse halunnut !!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat