Niin noloa...

Vierailija

Auttakaa joku! Kenelläkään kokemusta emätinpieruista?
Elikäs eksäni kanssa kävi pari kertaa sillä lailla että kun oltiin esimerkiksi niin että olin kontillaan ja jätkäni pani minua takaapäin niin seksin jälkeen vain tunsin kuinka ilma sen panemisen johdosta purkautui pierun kuuloisina, mutta niitä ei voinut hallita eivätkä ne haise miltään.
Minulla on nyt kiinnostuksen kohde jonka kanssa olemme harrastaneet seksiä ja hänen kanssaan on käynyt useammin kuin eksäni kanssa, ja eri asennoissakin kuin vain aiemmin mainitussa. Tiedä siitä johtuuko sitten siitä että hänellä on isompi vai "rynkytämmekö" enemmän.
Onko mitään neuvoja/keinoja joilla tältä ikävältä, nololta jutulta voisi välttyä?

Kommentit (7)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Näitä emätinpieru keskusteluja tulee aina tasaisin väliajoin :D Enpä tiedä mitään neuvoa, miten niiltä välttyisi. Joissain asennoissa tuntuu tulevan enemmän, esim. just se doggy style. Ainahan voi vältellä tiettyjä asentoja, mutta parempi neuvo olisi vaan tottua niihin :D onhan ne vähän noloja, mutta itteä se lähinnä nolottaa, ei sitä poikaa varmaan paljoo häiritse. Sitä paitsi se poikahan ne aiheuttaa :D Kyllä niihin tottuu. Ei mua nolota ne enää seksin aikana. Vaan seksin jälkeen vähän jos on sitä ilmaa menny sisään ja sit ku rupee siit taas liikkumaan niin ne lähtee ulos XD

roselavender
Seuraa 
Liittynyt12.3.2012

Nuo äänethän johtuvat siitä ilmasta jota joutuu emättimeen ja ulos tullessa muodostaa tuollaisen äänen. Itse olen huomannu jos mies tulee liikkeessä.kovin ulos ja sitten takaisin sisälle niin niitä mudostuu helpommin ja joissain tietyissä asennoissa.

Mutta sitten oikeastaan siihen mitä piti sanomani. Tuollaiset asiat kuuluvat seksiin.eikä niiden pitäisi olla mitenkään vakavia.Tietysti tuorreessa suhteessa voi tuntua nololta mutta jos ette ole kummatkaan ensikertaa hommissa niin eiköhän jätkäkin ole ihan kartalla noista ja tuskin häntä haittaa :) seksin ei pitäisi.olla niin vakavaa että tuollaiset pikkuasiat haittaisivat.. Itse en enää edes huomaa noita ääniä eikä se ainakaan minua haittaa.

Vierailija

Yleensähän nuita tulee enemmän sellaisissa asennoissa joissa penis käy enemmän ulkona vaginasta. Itsellä ei juuri tule nuita kun yleensä ollaan tosi lähekkäissä asennoissa miehen kanssa. Takaapäin ollessa kylläkin joskus, mutta ne vain kuitataan naurulla. Alussahan se nolotti tietysti kauheasti, mutta jos ottaa asian huumorilla tekemättä siitä sen kummempaa numeroa niin eipä tuollainen häiritse. Ei tosiaankan kannata tuollaisesta stressata vaan nauttia seksistä uuden kumppanin kanssa! :)

Surrrfiina
Seuraa 
Liittynyt11.4.2012

Itselläkin niitä pääsee, mutta itse vaan nauran joko sillon kun se paukku pääsee, tai sitten jälkeen päin hihittelen miehen kanssa. Mies ei välitä näistä paukuista, sen aiheuttamiahan ne tavallaan onkin.

Ei mitenkään noloa ainakaan omasta mielestäni. Tai no, suhteen alussa oli hieman noloa kun ei ollut ikinä ennen päässyt sieltä pierua ja kun ei tiennyt miten tuo mieheke sen ottaa, niin tuntu oudolta ja et onko tää nyt ihan okei...
Mut nyt siihen on tottunut. :)

Vierailija

Muakin kyllä ekalla kerralla nolotti sen tullessa vaikka olinkin tienny, että tällästä voi tapahtua :D
Mua on auttanu se, että koitan olla ristimättä jalkoja liian nopeesti yhdynnän jälkeen. Mulla se nimittäin tulee siinä vaiheessa jos on tullakseen, tai ei ainakaan vielä oo muussa hetkessä tullu. Koitan vaan laittaa jalat yhteen hitaasti ja rauhallisesti, vaikka naurullahan me tollaset pierut kuitenkin kuitataan :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat