Intohimoa parisuhteeseen?

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa kohta 1,5 vuotta ja yhdessä olemme asustelleet puolisen vuotta.
Meillä menee muuten hyvin, arki rullaa sujuvasti emmekä juurikaan riitele. Mutta nyt tuntuu, että kaikki inrtohimo on kadonnut. En tarkoita pelkästään seksiä, vaan läheisyyttä muutenkin. Seksi on alkanut mennä aina samalla kaavalla.

Koitin keskustella eilen poikaystäväni kanssa asiasta, että kun tästä on tullut niin rutiinia, niin hän suuttui ja meni puolustuskannalle eikä puhunut minulle loppuiltana mitään.

Mitä minun pitäisi tehdä? En jaksa olla ainoana se, joka näitä asioita ajattelee. Tuntuu, että välillä olen yksin se joka tätä suhdetta kannattelee. Yritän keksiä uusia juttuja suhteeseemme ja piristystä arkeen, ja tuntuu että mieheni on alkanut pitää minua itsestäänselvyytenä. Hän ei juurikaan pistä enää tikkua ristiin mihinkään!

Raivostuttaa, ettei hänen kanssaan voi keskustella niinkuin aikuiset ihmiset. Mieheni on 24-vuotias. Haluaisin puhua hänen kanssaan enemmän ja keskustella kaikista asioista, mutta oikeasti en vain jaksa olla aina se, joka aloitteen tekee. Eikö hän ikinä mieti itse yhtään mitään?
Toivoisin kanssasisarien kommentteja ja neuvoja! :(

Kommentit (5)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Kokslaa vaihtokauppaa? se on aina helppoa itse tuoda esille virheitä ja vaatia. Ikävä tilannehan tuo on. Mutta yhteinen aika voisi olla myös jotain mistä miehesi on kiinnostunut. Älä keskustele vaan tee. Ilmota, että hankit liput lätkämatsiin tms. Siinä yhteistä aikaa. Pienillä asioilla eteen päin. Näin mieskin varmasti mielummin keskustelee/tekee asioille jotain.

Vierailija

Kiitos vastauksesta.
Se on totta, että on helppoa aina itse valittaa. En tietenkään väitä, etteikö minussakin olisi vikaa. Mutta sitä juuri toivoisin,että mies tekisi itse OMA-ALOITTEISESTI jotain piristääkseen suhdettamme. oli se sitten puhumista tai tekemistä...

Muita kommentteja?

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Joillekin miehille se on vaikeampaa kuin toisille. Mutta kyllä mä uskon, että kun huomaa mitä kaikkea kivaa olet itse valmis tekemään hänen ja teidän vuoksi niin hän siitä itsekin motivoituu. Jos ei niin sitten vaan keskustelemaan asioista. Että onko kyse sitten mistä.

Täytyy tietysti muistaa, että kohtuus kaikessa. Ei se ole reilua, että suhteen toinen osapuoli raataa niskalimassa suhteen eteen ja toinen tulee siivellä :D

Vierailija

Tosi hyvin sanottu toi "älä keskustele vaan tee". Kannattaa ainakin kokeilla! Järjestät teille yhteistä laatuaikaa teille molemmille mielekkään tekemisen merkeissä, olipa sitten kyseessä lätkämatsi, ulkoilu, taidenäyttely tai mikä tahansa. Voi olla että kokemus avaa miehenkin silmät ja hän haluaa itsekin järjestää teille yhteistä aikaa. Mitä läheisyyden haluun tulee, kannattaa mielestäni lähestyä tässäkin samalla tavalla. Halaa häntä ja kerro miten hyvältä tuntuu kun hän suutelee sinua, koskee sinua, silittelee halailee jne. Kerro se hellästi ja kerro miten paljon kaipaat sitä.

Ainakin alkuun kannattaa kokeilla näitä helliä keinoja :) Jos eivät auta niin sitten kannattaa varmaankin keskustella vakavasti suhteen tulevaisuudesta.

Vierailija

Kiitos paljon molemmille :) Otan noista vinkeistä vaarin! :D
Lisää keskustelua, missä vaiheessa parisuhdetta muilla on tullut tällainen tilanne, että sitä pitäs piristää?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat