Seksi kivuliasta. missä syy?

Vierailija

Mun vaivaa yksi hiukan kiusallinen asia. Joten jos jollain on kokemusta samasta tai muuten vaan osaa auttaa niin kiitos vastatkaa!!

Pari viikkoa taakse päin päädyin baarista jatkoille miehen kanssa. Jostain syystä seksi ei kuitenkaan onnistunut yhtään! Paikat tuntuivat ihmeen tiukoille ja en kostunut yhtään. Tälläistä ei ollut sattunut koskaan aiemmin.
Ja tosiaan en ole neitsyt vaan 3 kertaa tätä aiemminkin olen harrastanut seksiä. Ja jopa ensimmäisellä kerralla homma sujui paljon helpommin ja kivuttomammin. taas nyt teki niin tiukkaa ettei hommasta oikeen meinannut tulla mitään.

Niin ja edellisestä panosta on n 3kk jos se nyt mitenkään asiaan liittyy. Eikä tällä herralla ollut ainakaan huomattavasti suurempi varustus kuin aiemmilla..

Onko tämä ihan normaalia? tuntuu jotenkin niin luonnottomalle, että seksi voisi muuttua yhtäkkiä näin vaikeaksi. ja tarkoittaako tämä sitä, että seksi ei koskaan muutu kivuttomammaksi? Vai onko syynä vaan se etten ollut tarpeeksi kosteana
Asia jäi vaan vaivaamaan enkä keksinyt mistä viitsisin apua kysyä.

Kommentit (3)

Vierailija

Kuinka kännissä olit? Se voi vaikuttaa, ja varmasti se, että et ollut tarpeeksi kostea. Toisin sanoen känni on voinut olla syy sille, että et kostunut tarpeeksi, mikä taas tekee yhdynnän kivuliaaksi. Turha yhden kerran (NELJÄSTÄ) perusteella on pelätä koko loppuelämäänsä, kyllähän tuollaista sattuu kenelle tahansa. Jos kivut jäävät pysyviksi, ota silloin yhteys lääkäriin.

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

No jos se oli vasta neljäs kertasi niin ethän edes vielä paljoa seksistä tiedä. Monet asiat voi vaikuttaa, joskus saattaa kirvellä seksin jälkeen jos on ollut rajua seksiä tai kestänyt pitkään, joskus ei vaan onnistu. Tässä tapauksessa varmaan kyse kiihotuksen puutteesta kuten itse epäilit. Käske seuraavalla kerralla jatkaa esileikkiä pitempään :D

Vierailija

Itse ajattelisin kanssa humalatilan ja liian lyhyen esileikin olleen syynä kipuun. Kännissä usein ei kostu samalla tavalla kuin selvänä. Ja toinen mikä tuli mieleen oli, että jos käytitte kondomia ni sekin voi vaikuttaa. Merkeissä tuntuu olevan myös eroa, toiset ei tunnuu niin "liukkailta" kuin toiset :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat