Ruk tanssiaiset 2012 avec

Vierailija

moii! en löytänyt keskustelua heinäkuussa oleviin ruk tanssiaisiin. Mistä porukka on tulossa ja mitä päälle ja miten hiukset ? jaetaan mielipiteitää ja neuvoja! :)

Sivut

Kommentit (158)

Vierailija

käsittääkseni ne on vähän niinkuin vanhojen tanssit. paitsi et mekon ei tarvi olla niin "ball gown". hiukset samalla periaatteella. eli ihan iltapuku ja juhlakampaus+meikki :)

Vierailija

Moikka!
Ei oo yhtään mitään hajua mitä laittaisin päälle! en tykkää prinsessa hömpötyksistä niin pitäisi löytää joku kiva iltapuku jossa on sitten mukava olla :D eniten stressaan kampausta vaikka olen itsekkin kampaaja mutta koska bussit lähtee kuulemani mukaan aika aikaisin joten en jaksaisi koko yötä väkertää kampausta :D ja kuumuus vähän pelottaa myös :D itse olen tulossa espoosta päin :) Jännittää ihan sikana :D

Vierailija

Täällä on kanssa yks joka on tulossa Espoosta! (: Mä oon hankkimassa sellasta suoraa, kauniisti laskeutuvaa iltapukua, kun tuntuu että noi vanhojentanssi-teiniprinsessa ajat on jo sen verran kaukana takana, ettei kamalan muhkeaa vanhojentanssipukua huvita juhliin oikeen laittaa. Mua jännittää jo toosi paljon! Mites muilla? Onko kenenkään muun mies muuten SPOLKissa? (:

Vierailija

Moikka!
ihanaa et joku muuki on tulos espoosta! :) Mun mies on jos nyt en ihan väärin muista PST:ssä, oon niin huono muistaa noit kaikkii -.- joo ei kyl iha noin prinsessa jutut innosta :) jännittää ihan simona !

Vierailija

Jee kiva kuulla etten oo ainoa, jota jännittää! :D Ootko tulossa Leppävaarasta lähtevällä bussilla? Mun UO oli kuulemma ilmottanut mut sieltä lähtevään. Olis kyllä tosi kiva tuntea joku joka tulee samalla bussilla! Mulla oli mahdollisuutena tulla kanssa Kotkasta kyytiin (isovanhempien luota), mutta päätin tulla Espoosta vaikka onkin pidempi matka, mutta ehtii sitten tutustua muihin aveceihin ihan eri tavalla! (:

Hei kaikki muutkin: Ootteko menossa laitattamaan kynsiä tai ripsienpidennyksiä tai suihkurusketusta juhlaa varten? Olis ihanaa kerrankin laittautua ihan viimisen päälle! :)

Vierailija

Yks Tamperelainen ilmottautuu! :p Ihana päästä yhdessä panikoimaan näitä juhlia <3 omien vanhojentanssien puku meni pieleen niin nyt sitten on otettava kunnolla takas ja metsästettävä se unelmien puku! :) itekkin oon miettiny ihan suoraa iltapukua. Jotain suht yksinkertaista että saa laitettua iho/hiuskorun ja meikin upeeks :)) hii! Kynnet ajattelin laittaa ja ripsiin jotakin hetkellistä lisäkettä. Ehkä kampaukseenkin..? Mä todennäkösesti oon sitten se joulukuusen näkönen sielä ellen saa hillittyä itseäni :D

Vierailija

Itse asiassa oon kait tulossa espoon rautikselta ja leppävaaran kautta menevällä bussilla joka menee lepuskist sit suoraa haminaa! :) Kynnet laitan ja kampausta ja pukua mut en kyl suihkurusketusta tai vastaavaa ota, ja ripset on niin pitkät omat ettei tarvii mitää lisukkeita ;) stressaan vaan pukua koska oon niin pieni ja siro itte ettei oikee meinaa löytyy nii pientä pukuu ku tarttis ja en oo iha valmis maksaa jotain 400€ jostain puvust :D Vois jo olla heinäkuu vaikka tekemistä ja ostamista on vielä paljon ! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat