Onko tämä välittämistä?

Vierailija

Eli olemme hieman yli 20 vuotiata. Olemme tapailleet vajaan 3 kuukautta. Suhteen ongelma on yhteinen aika,aina on kiireitä. Mies ei koskaan soita ja kysele kuulumisia vaikka menisi monta päivää niin ettemme näe. Hän viettää todella paljon aikaa kavereidenssa kanssa ja kaikki viikonloput kuluu juodessa vaikka aina viikolla lupaa olla kanssani, lauantaina ei kuulu mitään ja jos kysyn illalla mitä hän tekee, on juomassa.

Kannattaako tällaista suhdetta jatkaa? Mies on ollut yli 3vuotta sinkkuna, vaikuttaako se asiaan että tarvitsee totuttelua ja pitäisi antaa aikaa ja tilaa?
Yhteinen aikamme on ihanaa, mutta tuntuu että sitä ei ole kovin paljoa eikä tekemiseni paljoa kiinnosta.. MItä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (3)

Vierailija

Mä näkisin tässä tilanteessa miehen osalta sen, että 3 vuotta poikamiehenä voi tosiaan tehdä miehestä hieman kylmähkön..
Tilanteessasi mä kattelisin hetken mihin päin tilanne lähtee kehittymään vai lähteekö mihinkään.. Kuulostaa että juomisen suhteen miehellä on vielä päällä tämä nuoruuden vilinä.. Anna aikaa ja tilaa, jos mies ei itse ota yhteyttä, anna olla, ansaitset silloin parempaa !! (:

Vierailija

Mitäpä jos et ottaisi mieheen mitään yhteyttä? Katsot milloin hän sallii ottaa sinuun yhteyttä.

Olin itse jonkinaikaa sitten suhteessa mieheen, joka oli hyvin kaverikeskeinen eikä häntä juurikaan kiinnostanut pitää mitään "romanttisia leffailtoja" sun muita josta minä pidän. Erohan siinä tuli, en jaksanut odottaa hänen yhteydenottojaan joita ei koskaan tullut. Jos sinä pidät yhdessätekemisestä ja olosta, niin suosittelen että jätät välistä. Varmasti löytyy miehiä jotka tykkäävät ja haluavat olla myös tyttöystävänsä kanssa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat