Sekava avautuminen ahdistuksesta mieheen

Vierailija

Olen tapaillut erästä miestä, joka on armeijassa tällä hetkellä. Olemme nähneet 5 kertaa ja suoraan sanottuna jokainen kerta on ollut pelkkää seksiä. Mies on sanonut olevansa ihastunut ja että haluaisi tehdä muitakin juttuja. Hän on kaikinpuolin hyvä tyyppi ja mukavaa seuraa, mutta hänessä häiritsee muutama juttu. Koen että en saa häneltä tarpeeksi huomioita. Hän ei paljoa kysele kuulumisiani, kehu minua tai kysy mitä olen puuhaillut, minä taas kysyessäni hänen kuulumisiaan saan kuunnella inttijuttuja kyllästymiseen asti. Hänen on myös vaikeaa pitää sovituista jutuista kiinni. Jos viikolla sovimme näkevämme lomilla hän on silloin aivan mukana asiassa, mutta sovittuna tapaamispäivänä hänestä ei paljoa kuulu ja se olen minä joka aina soittelee hänen peräänsä. Tämä tapa ärsyttää minua hyvin paljon sillä toivoisin hänen olevan edes hieman aktiivisempi.
Tällä hetkellä minua lähinnä ahdistaa ajatella häntä. Viime kerralla kun näimme ja siinä makasin hänen kainalossaan ajattelin oikeasti että en tunne häntä kohtaan yhtään mitään ja että nautin vain toisen läheisyydestä. Jälkeenpäin ajatukset tuntuivat epätodennäköisiltä, sillä seuraavana päivänä iski aivan mieletön ikävä. Tuntuu että hänen seurassaan en kokonaan ole oma itseni. Olen melko hiljainen enkä pysty puhumaan hänelle niistä asioista joista haluaisin. Pelottaa että jos näin jatkuu hänen tunteensa hiipuvat ja menetän hänet. Nytkin ahdistun vain lisää kun mietin mitä hän minusta ajattelee. Haluan näyttää hänelle että osaan oikeasti olla puhelias ja iloinen, mutta hänen seurassaan koen meneväni aivan lukkoon. Jälkeenpäin ajattelen että miksi en tehnyt niin ja näin tai sanonut sitä ja tätä. Ajatukseni ovat nyt melko sekaisin. Kannattaako jatkaa yrittämistä vai luovuttaa ja etsiä joku jonka kanssa voisi olla ehkä hieman helpompaa?

Kommentit (3)

Vierailija

Ei ole helppoa olla ihmisen kanssa, jonka kanssa ei voi olla omaitsensä..
Oletko miettinyt mistä se voisi mahdollisesti johtua ?
Ehkä kyseinen mies ei itse halua enempää kuin vain seksiä ja läheisyyttä?
Keskustelkaa, se on ainoa tie selvittää asioita tässä tilanteessa. :)

Vierailija

Voi hyvinkin olla, että mies ei halua mitään vakavampaa nyt, kun on intissä. Hänestä on varmaan mukavaa, kun voi jonkun kanssa laitella viestiä, kun on sillä tuulella yms. ja lomilla on kiva viettää aikaa jonkun kanssa ja hän periaatteessa tietää, että saa seksiä sinulta silloin kun on lomilla ja haluaa. Kuulostaa ehkä vähän ikävältä, mutta näin se voi hyvinkin olla. Toisaalta, mies ei ehkä itsekään kunnolla tiedä mitä sinusta haluaa, minkä takia esim. kavereiden näkeminen voi lomilla olla helpompaa, eikä hän välttämättä ota sinuun yhteyttä aiemmista puheista huolimatta.

Eikä tuo todellakaan kuulosta hyvältä, että et voi olla oma itsesi hänen seurassaan. Tuskin toimivassa suhteessa koskaan voi esittää jotain muuta kun oikeasti on. Kuten edellinen kirjoittajakin sanoi, keskustelu selvittää näitä asioita. Onko sinulla kuitenkin kokemusta seurustelusta tms. eli et ole ottanut miestä vain sen takia, että sinulla olisi joku, jolta saada sitä läheisyyttä?

Vierailija

Jos olette nähneet tuon 5 kertaa niin alussa ei ehkä ole niin helppoa olla oma itsensä, koska pyrkii tekemään toiseen vaikutuksen. Minulla oli sama ongelma alussa nykyisen avomieheni kanssa. Mutta kun tutustuimme paremmin homma alkoi luistaa ja pystyin itse olemaan paljon vapaampi ja oma itseni.

Alussa voi jännittää olla uuden ihmisen kanssa kahdestaan, varsinkin jos ei ole ennestään ollenkaan tuttu henkilö. Mutta kannattaa kuulostella itseään ja omia tunteitaan. Ikävän puuska josta mainitsit kertoo että välität tästä henkilöstä ainakin jonkun verran, ainakin kaipaat hänen seuraansa.

Tosiaan on vaikea rakentaa suhdetta kun on intissä koska yhteinen aika jää vähiin. Voi olla että tilanne helpottaa intin loputtua, sitä ei koskaan tiedä. Mutta jos jaksat odottaa ja katsoa mitä tapahtuu niin ei ikinä tiedä mitä tuleman pitää.Voit joko saada ihanan kumppanin tai joutua pettymään. Onko tämä henkilö odottamisen arvoinen?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat