KÄMPPISTÄ Helsingistä?

Vierailija

Hei!

Olen 20-vuotias Helsingissä asuva opiskelija alunperin Pohjois-Pohjanmaalta, ja kaipailisin kämppistä Etelä-Helsingin alueelle asustelemaan kesäkuun alusta alkaen ellei jopa aiemmin tarvittaessa.

Asun tällä hetkellä Kalliossa kimppakämpässä, josta vuokrasopimus päättyy toukokuun lopussa. Olen luonteeltani sosiaalinen ja humoristinen ilopilleri, jota on lähes mahdotonta saada pahalle tuulelle. Harrastuksiini kuuluu salilla hyppiminen, nyrkkeily sekä tankotanssi. Tulen toimeen todella monenlaisten ihmisten kanssa, mutta kämppikseltä toivoisin myös samanlaista avoinmielisyyttä ja positiivista elämänasennetta.

Ottaessa huomioon Helsingin vuokrien hinnat ja yksiöiden kuntojen kamalan yleisen tason, olisi todella mahtava löytää mukava ja luotettava kämppis/kämppiksiä jakamaan asuntoa jopa pitkäksikin aikaa. Itse asuntoa minulla ei siis vielä ole, mutta mikäli kiinnostuneita löytyy, voimme yhdessä katsella tarkemmin kämppätarjontaa ja näin kaikki saavat vaikuttaa asunnon sijaintiin ja hintaan yms. Omasta puolestani unelmasijainti asunolle olisi kävelymatkan päässä keskustasta, tai sitten jossain etelärannikon suunnassa..

Mikäli olisitte asuntoa vailla samasta suunnasta kaupunkia, ja tekstini herätti jollain lailla mielenkiintoa, ottakaa ihmeessä yhteyttä sähköpostiini ja tulkaa kyselemään&juttelemaan asiasta lisää! :)

Suvi - suvkai@gmail.com

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat