kavereita Kuopiosta

Vierailija

Nyt ois sellanen juttu että tarviisin piristystä uusista kavereista ja toivottavasti minustakin olisi sinulle uutta piristystä, jos tykkäät ,shoppailusta,baareista, kahvittelusta ja muuten vaan hengailusta niin täällä olisi yksi sellainen seuraa vailla. Olen 29-vuotias,iästä huolimatta olen kuin parikymppinen..no..vähän yli kuitenkin :) Itselläni pitkä parisuhde päättyi hiljattain ja nyt toivoisin jotain uutta muutenkin, työkavereita&tuttuja on juu,mutta jotenkin just samanhenkinen kaveri/YSTÄVÄ puuttuu..tykkään olla ihmisten ilmoilla paljon ja ois kiva löytää kaveri terassille,baariin,rannalle ja vaikka festareille ja ihan olla vaan. Tykkään myös käydä salilla=jumpissa,lenkillä yms. Vanhojen kavereiden kanssa tiet ovat muuton vuoksi erkautuneet ja jotkin tulleet perheellisiksi niin yhteys on sittemmin jäänyt vähäiseksi...ehkä se välimatka vaan saa kaverisuhteet haalistumaan. Käyn päivätöissä mutta aikaa kyllä löytyisi kivalle,pirteälle kaverille. Laita mailia jos innostuit satunposti@hotmail.fi

Kommentit (4)

Vierailija

Mullekkin kelpais uudet kaverit Kuopiosta! :) Oon 20-vuotias tyttö ja en oo vielä kovin kauaa asunut täällä Kuopiossa. Muutamia kavereita oonkin jo täältä saanut, mutta uudet ei tosiaan ois pahitteeks!

Ite tykkään käydä viikonloppusin baareissa (toki myös leffaillat tms. on kivoja! ja ei niissä baareissa ihan joka viikonloppu kuitenkaan jaksa ravata). Sitten tykkään urheilusta esim. lenkkeilystä ja käydä salilla. Kesällä myös biitsi on kova sana 8) Ois kiva jos löytys kavereita, jotka ois melko samanhenkisiä.

Laittakaa sähköpostia jos kiinnostais tutustua! :) s.1991@luukku.com

Ja some voisin laittaa sulle postia!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat