Tankotanssia harrastavat!

Vierailija

Hei! :) Olisin kiinnostunut tankotanssin aloittamisesta, mutta kenelle se sopii? Olen harrastanut ennen vatsatanssia. Olen kuitenkin aika rapakunnossa polven rasitusvamman vuoksi, eikä lihasmassaakaan ole. Niin, siis voinko aloittaa tankotanssin, vaikka en olekaan kovin urheilullinen?

Kommentit (3)

Vierailija

En ole tutustunut tankotanssiin käytännössä, mutta olen ymmärtänyt, että sitäkin on olemassa monia eri tasoja aivan kuten vatsatanssia. Eli kyllä aloittelijoiden ryhmässä varmasti voisit kokeilla.

Vierailija

Moikka!
Ihanaa kun joku kiinnostunut tästä ihanasta lajista! Olen harrastanut tankotanssia kohta vuoden. Olen aikaisemmin ollut kilpa-cheerleader. Selkävamman takia jouduin lopettamaan ja olin 2 vuotta tekemättä mitään. Painoa kertyi ja kohta olikin pakko alkaa tekemään jotain. Kunto paskana jne. Aloitin ja rakastuin lajiin. Treenasin ja painoputosi.
Vastaus siis löytyy tekstistä. Kukatahansa voi aloittaa lajin. Jokainen tekee oman kunnon mukaan. Meidän ryhmässä nuorin on 16 (saanut vanhemmilta luvan)ja vanhin täytti 61 kuukausi takaperin. Painavin meillä on reilu 80kg ja kevyimmät noin 50kg.
Lihakset kehittyy mitä enemmän käyt tunneilla. Käy kokeilemassa! Useimmissa paikoissa voi käydä kerta maksulla tai jotkut myy "aloittelija-paketteja" :) Kerro sitten miten meni :)

Vierailija

Ei vitsi mullakin ollut himo aloittaa tankitanssi:) tällä pikku paikkakunnalla ole siiihen mahdollisuutta, mutta ehkäpä sitten jos syksyllä täältä muuttaa johonkin muualle:)! HALUAN aloittaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat