Aiotko kokeilla Cosmon 14 päivän treeniä?

Seuraa 
Liittynyt14.3.2012

Lueskelin äsken uusinta Cosmoa ja minä ehkä aion kokeilla sitä kahden viikon tehotreeniä. Olisi kiva, jos joku muukin kokeilisi, niin voisimme vaihdella fiiliksiä.

Kommentit (8)

Edamss
Seuraa 
Liittynyt20.2.2012
nieminee

Ostin lehden pari päivää sitten ja ajattelin kyllä koittaa sitä :). Petyin vähän kun ei ollut liikkeitä vatsalihaksille!

Millaisia liikkeitä oli jos ei vatsalihaksiin? Ajattelin, että voisin tottakai kokeilla sitä, mutta kyseistä lehteä en vain omista. :D Harmi, että ei vatsalihaksii, koska niitä juuri tarvitsisinki mielummin kokeilla 14 päivän ajan :D

Vierailija

kokeilussa on.. ongelmana on nyt vaan alkava flunssa :-\ saako treeniä jatkaa kuumeettomassa flunssassa, vai meneekö homma nyt ihan pipariksi ja kaikki aloitettava alusta? viikko on nyt takana ja jalat saanut jo hieman muotoa, takareisissä tuntuu jopa lihakset treenin jälkeen! en todellakaan haluaisi lopettaa hyvän alun jälkeen..

543
Seuraa 
Liittynyt14.3.2012

Minä tein 8 päivää käsi- ja reisitreeniä, mutta sitten se vaan jäi, kun tuli muuta kiirettä, eikä enää ollut rauhallista paikkaa, jossa treenailla. En tiedä, huomasinko mitään muutoksia. Tein alun perinkin käsitreenin toisen osion liian pienellä painolla. Meillä ei nimittäin ollut 1,5 kilon painoa, joten täytin vaan puolen litran limsapullon vedellä. Hyvä kyllä niin, koska en jaksanut sitäkään sataa kertaa nostaa ainakaan vasemmalla kädellä. Tosin en ole vieläkään varma, teenkö liikkeen oikein, koska toisessa käsitreeniohjeessa ei ollut kuvaa ja poikaystäväkin sanoi, että ohjeen voi tulkita vaikka kuinka monella tavalla.

Varmaan aloitan joskus alusta uudelleen sitten kun olen taas asettunut kuukausiksi yhteen ainoaan osoitteeseen.

543
Seuraa 
Liittynyt14.3.2012
Edamss

Itselläni ei ole tuota cosmo lehteä, mutta haluaako joku kertoa, että mitä 'lajia' tuo 14 päivän treeni pitää sisällään? :D Voisin olla kiinnostunut.

Et varmaan enää tarvitse vastausta, mutta vastaanpa silti. Siinä oli siis kolme eri sarjaa: käsitreeni, reisitreeni ja pepputreeni. Jokainen sisältää kaks liikettä, joita kuuluu tehdä päivittäin ensin 20 ja siitä vähitellen lisäten niin että kahden viikon päästä tehdään 80.
Käsitreeni on poikkeus, koska sen toista liikettä tehdään joka päivä sata molemmilla käsillä. Ongelma vaan on siinä, että sata liikettä puolentoista kilon painolla on yllättävän paljon varsinkin kun liikkettä ei selitetä kunnolla eikä ole edes kuvaa.

Vierailija

mie kokeilin ja mie en ainakaa huomannu mitään eroa vaikka tein tosi kovasti ja rutkasti! Petyin kyllä vähän kun ei mitään tapahtunut:/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat