Veljen ja veljen tyttöystävän ikäero

Vierailija

Veljelläni ja hänen tyttöystävällään on kuusi vuotta ikäeroa. Ikäero ei ole suuri kun sitä näin miettii.. Veljeni on 27 ja tyttö 21. Itse en osaa suhtautua tyttöön mitenkään suopeasti, ajattelen vain kokoajan, ettei minulla ole hänen kanssaan montaa vuotta ikäeroa. Veljelläni on 3-vuotias lapsi entuudestaan. Ennen tätä nykyistä tyttöystävää veljeni on seurutellut/harrastanut lyhyitä suhteita yhtä nuorien tyttöjen kanssa. Miksei voi hankkia oman ikäistä seuraa?? Itse en pystyisi olemaan suhteessa itseäni kuusi vuotta vanhemman kanssa.. :o Teenkö tästä nyt ihan oikeasti vain ongelman itselleni vai..?

Kommentit (2)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

ja ongelma on? se, että SINÄ et osaa suhtautua veljesi naiseen?
Itse seurustelin viisi vuotta itseäni 6vuotta vanhemman miehen kanssa. Suhteen alkaessa olin 18 ja mies 24. Ei se ikä määrittele sitä, miten tullaan toimeen vaan se, millaiset elämänkokemukset, luonteet jne on ihmisten taustoilla.

Loppupeleissä, ehkä sun pitäisi kysyä tätä asiaa ihan itse veljeltäsi. Saattaisi avaa asiaa hieman enemmän.

Vierailija

Itse aloitin nykyisen avomieheni kanssa suhteen kun olin juuri täyttänyt 18. Mies oli silloin kuukautta vaille 27. Eli meillä on lähes yhdeksen vuotta ikäeroa ja nuoresta iästäni huolimatta olemme kohta kaksi vuotta yhdessä olleet ja tulevaisuuden suunnitelmammekin ovat yhteiset. Ja kun kysyit että miksei voi hankkia ikäistään seuraa.. Omalla kohdalla ainakaan ei rakkaus katsonut ikää. Rakastan miestäni olisi hän sitten oman ikäiseni tai vaikka vielä vanhempi. En ala miestäni vaihtamaan, vain sen takia että ikäero on suuri.
Joten jos veljelläsi synkkaa tyttöystävänsä kanssa niin sinuna olisin onnellinen veljesi puolesta. Toki varmasti tällä tytöllä on vielä varaa kasvaa henkisesti, niin on vielä minullakin.
Mutta tahdon tehdä sen kumppanini ollessa vierelläni :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat