Mitä seuraavaksi ja kumpi ensin ?

Vierailija

Kaipaisin hieman neuvoja tilanteeseeni..

Opiskelen rakennusalalla ja tietenkin olen toinen kahdesta tytöstä.. Voitte varmasti arvata kuinka paljon huomiota saan sillä kuitenkin alaa opiskelee koulussamme lähemmäs 70 oppilasta ja enemmistö poikia/miehiä. Muutamilla kahveilla olen käynyt ja flirttailu on lähes jokapäiväistä pientä viatonta kiusoittelua, mutta eräs erityinen tilanne on osoittautunut nyt puolen vuoden aikana erittäin mielenkiintoiseksi..

Vuoden minua vanhemman opiskelijan kanssa on vuoden ollut jo selvää silmäpeliä, mutta en vain tiedä miten tästä edetä, sillä tämän tyypin kanssa tulevat jotenkin estot päälle.. Pelkään että nolaan itseni tai sanon jotain typerää joten en edes viitsi heittää mitään yleistä vitsiä tmv. Muutaman sanan olemme vaihtaneet työ/opiskelu asioihin liittyen ja tietysti isossa porukassa.

Lukukausi loppuu pian ja olenkin asettanut itselleni rajan, että viimeistään päätöspäivänä teen asialle jotain, mutta mitä ? Enkä millään jaksaisi odottaa niin pitkälle.. En tietenkään myöskään voi ikinä olla varma onko hän kiinnostunut vai kuvittelnko vain ?

Nyt kaipaisinkin vinkkejä ja apuja, että miten pystyisin olemaan myös tämän tyypin seurassa oma flirttaileva itseni ja tehdä asialle jotain vai pitäisikö vain odottaa että hän tekee aloitteen..?

Kommentit (1)

Vierailija

No mitä haluaisit tehdä? Tee se! Pyydä miestä suoraan ulos, tai kysäiset mitä hän tekee viikonloppuna, jos tällä ei ole kummempia suunnitelmia, ehdotat josko tekisitte jotain yhdessä? Nojoo, tiedän, helpommin sanottu kuin tehty! Ja varsinkin jos tämän ihmisen seurassa jännittää normaalia enemmän ja "estot" tulevat päälle. Itselleni on käynyt aina samalla tavalla, jos kiinnostava mies on tullut eteen. Mutta tuohan kertoo vaan siitä itse on tosiaankin kiinnostunut. Nykyisen mieheni kanssa alussa itselläni oli myös "estot" päällä mutta kyllä ne siitä ajan kanssa lähtee! Tsemppiä!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat