Rintaliiveistä

Vierailija

Kysyisin nyt kun en oikee tiedä mihin suuntaa lähtis ettimää kun tuntuu että mitkään ei istu ei sitten mitkään.. -.-

Elikkäs löytyy 70-75B rintsikoita, ja niistä jää puol tissiä ulos pulottaa (nänniäkin näkyy) Isompaa ku ottaa nii tuntuu et taas liian isot. Lähteekö ympärysmittaa vai mitä kokeilemaa?

Kommentit (4)

Vierailija

Tuntuuko ympärysmitta sopivalta eli 70-75?
Jos tuntuu niin kuppikokoa isommaksi eli kokeile esim 70C tai 70D.

Minulle kaupassa toivat B-kupin liivejä (en näytä ulospäin mitenkään jättirintaiselta), mutta niistä aina tursui ulos. Löysin sattumalta joskus koon 70D, joka on aivan täydellinen minulle : )

Kokeilemalla se selviää!

Vierailija

Jos se ympärysmitta tuntuu sopivalta, niin silloin kannattaa kokeilla isompaa kuppikokoa ja pientä ympärysmittaa. Esim. 75B:n kuppi on samankokoinen kuin 70C:n, vain ympärysmitta on eri. Eli kokeilemaan vaan, kyllä se sopiva koko ja ympärys vielä löytyy. Niin ja ainahan voi mennä käymään alan liikkeessä, jossa varmasti on osaavaa henkilökuntaa, jolta voi pyytää apua :)

Vierailija

Jos sulla on mahdollista käydä Change-alusvaateliikkeessä, suosittelen lämpimästi. Siellä asiantunteva myyjä ottaa susta mitat ja auttaa löytämään hyvin istuvat, oikean kokoiset liivit. Ja kokoja on huomattavasti reilummin kuin perusliikkeissä kuten Seppälä, Lindex, HM. Esimerkiksi oma kokoni Changen liiveissä on 60G tai 65F, jollaista on turha toivoa löytävänsä edellä mainitsemistani putiikeista. http://change.com/fi/

Vierailija

Suosittelen myös tuota Change-alusvaateliikettä!! Aivan mahtava palvelu, ja koko löytyy! :) Niitä kylläkin on vain suuremmissa kaupungiessa, mutta itse kun kävin Helsingissä siellä liikkeessä, niin mukaan tarttui heti kerralla 3 ritsikat! Suurin osa vanhoista lensi samantien roskiin. Niillä on myös monesti hyviä tarjouksia niille joilla on kanta-asiakas kortti. Sen saa samantien tiskiltä ja voi hyödyntää edut heti! Muuten ovat kyllä paljon hintavampia mitä esimerkiksi Seppälässä, mutta minusta todellakin sen arvoisia!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat