Paras voide erittäin kuivalle naamalle?

Vierailija

Ihoni on siis todella pintakuiva varsinkin otsan,nenän ja poskien kohdalla eikä mikään tunnu auttavan. Edellinen voiteeni jota olen käyttänyt ei imeytynyt ollenkaan ihoon,vaan jäi pinnalle ja lähti pesussa pois. Kaikki ihonpuhdistusvoiteetkin kuivattaa ihon ja kiristää.Mikä siis avuksi kuivalle iholleni?

Kommentit (7)

Vierailija

Suosittelen tutustumaan http://www.dermoshop.fi/frontpage.asp.

Ratkaisivat aikoinaan minuakin vaivanneen ongelman. Erityisen tyytyväinen olen ollut Dermosil Facial Scream E- kasvovoiteeseen ja Dermosilin Cleansing Mousse E- puhdistusvaahtoon. Parasta noissa on, ettei puhdistusvaahto kuivata ihoa ja kasvovoide imeytyy todella nopeasti jäämättä kasvojen pintaan rasvakerrokseksi. Eivät rasita myöskään kasvojen ihoa.

Vierailija

Itse käytän herkälle sekaiholleni (talvisin erittäin kuiva) ihan apteekin kosteuttavaa perusvoidetta. Niissä ei ole mitään aineita mitkä ärsyttää ihoa (hajusteita tms.). Todella kuiviin kohtiin (meikkivoide "hilseilee") olen käyttänyt jotain tuhtia rasvaa. Pari kertaa viikossa kosteuttava kasvonaamio. Suosittelen kokeilemaan myös ihoöljyjä.

Kannattaa käydä kysymässä apteekista.

Vierailija

Käytän SEACRET Minerals From The Dean Sea- tuotteita joka sopii kaikkiin ihotyyppeihin. Talvella minullakin kuivuu helposti kasvosta mutta minulla on rasvainen iho. Suosittelen muille SEACRET Minerals From The Dean Sea- tuotteita joka saadaan kuolleenmeren mineraaleja ja vitamiinia. Ne auttaa äkkiä ja iho parantuu:)
Sitä voi saada:
- Turun Hansa ja Forum
- Lempäälä Ideapark
Kotisivu:http://www.seacretspa.com/ (jonka voit tilata)

Vierailija

Sanoisin että kannattaa kysyä apteekista, osaavat varmasti suositella jotain ja tuotteet on hajusteettomia ja parempia iholle. Itse laitan joskus yöksi jopa bepanthen-voidetta joka varmasti tekee iholle hyvää mutta on aika paksua kyllä, eli ei voi koko ajan käyttää ettei tule epäpuhtauksia.

Vierailija

suosittelen ehdottomasti Seacret-sarjan kasvovoiteita sekä seerumeita. Hintaa löytyy kieltämättä enempi kuin mitä vaikka prismasta ostaa mutta myönnettäköön että on kyllä ollut hintansä väärti. Netistä saa tilattua ja Turussa on liikkeet.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat