Kavereita pääkaupunkiseudulta? :)

Vierailija

Moikka kaikille,
täällä kirjottelee 25-vuotias opiskelija Helsingistä. Reilut kaheksan kuukautta on tullu tallusteltua näitä katuja ja "alkujärkytyksen" jälkeen oon huomannu viihtyväni täällä älyttömän hyvin. Tosin tuttuja/ kavereita mulla ei täällä hirveesti oo, suurin osa kun on jääny tuonne pohjosempaan.
Kaverit onki se juttu, mitä mä kaipaan täältä tosi paljon! Opiskelu ku on yksinäistä puurtamista ja se ei aina sovi tällaselle sosiaaliselle viipottajalle.
Aattelinki koittaa tätä kautta, josko täältä löytyis kavereita. Täällä Helsingissä ku on paljon mahiksia kaikkeen kivaan. Ja tokihan sitä voi välillä vaan ollakki, höpötellä kahvikupposen äärellä :) Ite tykkään shoppailla, käydä leffassa, baareilla jne. Urheilu on mulle myös rakas harrastus.
Mielestäni oon sosiaalinen, luotettava, ystävällinen ja iloinen immeinen. Ja näköjään kova höpöttelemään :D
Yritän tässä vissiin sanoa, että jos seura kiinnostaa, niin antakaahan kuulua ittestänne tänne tai nakatkaa s.postia (e.l.l.e.3187@gmail.com). Ja iällä, ulkosilla tekijöillä tai millään muullakaan ei oo väliä, annetaan asenteen ratkasta ;)

Kommentit (5)

Vierailija

Heippa! En asu pääkaupungiseudulla, mutta on pakko kommentoida tähän, että oletpa rohkea! Ihailtava asenne sinulla, josta moni voi ottaa mallia. Eikun vaan kaikki ottamaan yhteyttä, näitä tilaisuuksia on harvoin tarjolla enää tässä iässä. Oletko etsinyt kavereita vesijumpasta tai ym. ryhmäliikunnasta? Itse olen näiden harrastusten kautta löytänyt paljon juttuseuraa. Kaikkea hyvää sulle!
Terveisin Iipu

Vierailija

Moi! Kiitos piristävistä sanoistasi, Iipu :) Sepä se, kun rohkaistuisi avaamaan suunsa niillä ryhmäliikuntatunneilla. Kai sitä kuitenkin sen verran ujostelee alkuunsa, että ei viitti kenelle tahansa jutustella. Mutta mitäpä siinä toisaalta häviääkään..
Ja tosiaan, ottakaahan rohkeasti yhteyttä. Kesä tulee hyvää vauhtia ja olis huippua, jos saatais kiva porukka kasaan kaikkiin kesän rientoihin jne. :)

- elle

omppu

Moikka,

Oon 25v. tyttö Helsingistä, joka kaipailee myös uusia kavereita kaikenlaiseen tekemiseen. Opiskelen ja käyn töissä. Vapaa-ajalla tykkään urheilla, shoppailla, käydä kahvilla ja baareissa yms. Mullekin saa laittaa viestiä omppu25@gmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat