Apua!

Vierailija

Moi!

Toivottavasti joku osaa sanoa jotain tähän onkelmaan..
Oon pian syöny vuoden Yaz- merkkisiä e-pillereitä, eikä tähän asti oo ollu mitään ongelmia. Paitsi että menkat on ollu pelkkää ruskeeta vuotoa.. Nyt sitten yhtäkkiä kaks viikkoa ennenku menkkojen pitäis alkaa, niin alkaa verinen normaali menkkavuoto. Näin ei oo käyny aikasemmin.. Ja tää on nyt kestäny nelisen päivää. Mikähän olis vikana ? Pelottaa.

Kommentit (2)

Vierailija

Ja olet syönyt pillerit aivan oikein ja ajallaan tähän mennessä? Olisitko mahdollisesti voinut olla raskaana? Kun itselläni tuosta kuvailusta tulee nyt yhtäkkiseltään mieleen vain keskenmenosta johtuva tyhjennysvuoto.

Vierailija

Olen syönyt pillereitä mielestäni oikein. En oo unohtanu ottaa yhtäkään ja yleensä joka päivä otan sen samaan aikaan. 12h raja ei oo siis ylittyny. Ja en oo kyllä muutenkaan suojaamatonta seksiä tässä lähiaikoina harrastanut. Ainahan sitä ajattelee just sitä pahinta mutta.. Kai tähän voi olla joku muukin syy kun vain edellä mainittu ?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat