Alakuloon piristystä? Parempi itsetunto? Uusia ihania ystäviä jotka jaksaa mua?

Vierailija

Joo, olis niin kiva saada sellasia ystäviä, jotka ymmärtäis ja kestäis mua ja haluis olla mun kavereita, jopa ystäviä. Kavereita on, mutta ei sellaista tosiystävää, jolle uskaltais kertoo kaiken ja ymmärtäis. Ystävän ei tarvitse olla maailmani pelastaja, kunhan vain on mun ystävä ja tekee mun kanssa kaikkea mitä ystävien kanssa nyt tehdäänkään.

Olen ehkä muita omituisempí ja ihan erilainen, lähinnä kun olen niin epäsosiaalinen enkä aina hallitse sosiaalisia tilanteita kovin mallikkaasti. Hieman ehkä masennusta, mutta siihen auttaa kivat ihmiset. Huomaan että jos olen pitkän aikaa yksin, alkaa masentaa ja alkaa jopa itsemurha käydä mielessä. Mutta heti kun saa jotain tekemistä, niin se helpottaa vähän, mutta aina sekään ei auta. Siksi olisi kiva saada ystävä jolle voisi puhua tarvittaessa. Yleensä ne joilla on myös ollut/on vaikeuksia, niin ymmärtää parhaiten, mutta kyllähän yhtä hyyvin muutkin voi ymmärtää... Ja muutenkin tuntuu että kaikilla on sellasi läheisiä ystäviä, eikä ne tarvii enää lisää. Paitsi mulla.

Anteeksi tämä hirveässä univelassa kirjoitettu viesti, mutta toivon että edes joku vastaa.

Olen 20 vuotias tyttö Jyväskylästä, tykkään liikunnasta ja kivoista ihmisistä, vaikka olenkin niiden kanssa melko huono..

Kommentit (3)

Vierailija

Moi. Ite en varsinaisesti etsi uusia ystäviä, mut halusin kirjottaa sulle kun löysin sun viestistä aika monta juttuu jotka sopii myös muhun. Oon kans 20-vuotias tyttö, en asu kovin kaukana Jyväskylästä. Sama tilanne et kavereita on mut sellanen tosiystävä puuttuu tällä hetkellä. En oo itekään ikinä ollu kovin sosiaalinen ja sen takii mua ei oo aina hyväksytty mukaan porukkaan. Tykkään myös liikunnasta. P.S. En usko että sä mikään huono olet!

Vierailija

Heippa!

Olen myös 20 vuotias jyväskyläläinen tyttö ja saatoin tunnistaa itseni sun viestistä. Olisiko sulla sähköpostia mihin vois laittaa viestiä? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat