vaikea kaukorakkaus

Vierailija

Noniin, pitkään olen jännännyt tänne kirjoittamista ja nyt sen sitten tein (pakko purkaa ajatuksiani !)
Eli, olin noin puolitoista vuotta sitten 2:n viikon lomamatkalla ja tutustuin siellä (SUPRISE!)ihanaan mieheen. Hän oli pari vuotta minua vanhenpi, ja meillä synkkasi loistavasti. Päädyimme reissun lopussa sänkyyn, ja yö oli kuin unelma. Pitkään reissun jälkeen jatkoimme keskustelua facebookissa, kummatkin toisiamme ikävöiden.
Tämä herra johon rakastuin, oli kunnon naistenmies, joka kohotti itseluottamukseni taivisiin. En vieläkään voi uskoa, miten ns. sain sen. Hän arvosti minussa niitä puolia, mitä kukaan muu ei ollut 'huomannut'.
Meille tuli jopa facebookissa sanaharkkaa, hän aina lupasi tulla suomeen (olen vielä vuoden ajan ala-ikäinen, vanhempani eivät päästäisi minua hänen luokseen, vaikka hänkin asuu euroopassa, pohjoismaissa) mutta lupaukset olivat aina tyhjiä.
Olemme nyt jo puolen toista vuoden ajan pitäneet yhteyttä, välillä vähemmän ja välillä enemmän. Minulla on ollut joitain suhteita koko tämän ajan, ja tiedän että hänelläkin on ollut sänkykumppaneita, tämä ei kuitenkaan minua häiritse, me emme seurustele, en ole myöskään mustasukkainen. Ikävöin häntä kovin, ja ajattelen häntä päivittäin. Haluaisin päästä hänestä yli, mutten vain kykene siihen. Olen valittanut hänelle turhan monta kertaa siitä, että hänen lupauksensa eivät koskaan toteudu. Jos emme olleet jutelleet pitkään aikaan, esim. 4 kuukauteen, olen ihmeissäni kun hän laittaa f. seinälleni sydämmiä tai muuta vastaava. Voisiko joku auttaa minua, kertoa mitä tehdä ,olen aivan neuvoton? Kiitos kovasti !(:(:

- i have never felt this way

Kommentit (1)

Vierailija

Oletpa hankalassa tilanteessa. Kaukorakkaudet / suhteet on aina todella monimutkainen juttu, en haluaisi latistaa fiiliksiäsi, mutta hyvin harva kaukosuhde toimii. Nyt antaisin sinulle vain vinkiksi sen, että sinun täytyisi ehkä tavata tämä mies uudelleen, en kyllä tiedä miten se käytännössä tapahtuu. Toisaalta neuvoisin sinua myös yrittämään unohtaa miehen, ja löytämään itsellesi tyypin joka lentää sinun vuoksesi heti kun vain pyydät. Eli toisin sanoen, nämä vinkkini eivät auttaneet sinua yhtään, olet varmaan käynyt jo läpi molemmat vaihtoehdot.

vedessä on muitakin kaloja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat