nuorempi mies?

Vierailija

Olimme viettämässä nuoremman veljeni syntymäpäiviä hänen ystäväporukkansa kanssa, etkojen kautta matka jatkui yökerhoon.. Siellä kiinnitin huomioni tämän nuoreen, mutta erittäin fiksulta ja itsevarmalta vaikuttavaan miekkoseen, joka on täydellisesti minun tyyppiäni..
Mutta hän on nuorempi, vasta 18-vuotias!
Itse olen 20-vuotias, enkä koskaa edes tapaillut saman ikäistä, vaan aina vanhempaa..
En edes tiedä, haluanko sekaantua tähän, vaikka kuitenkin kiinnostaisi vähän tälle jutella..

Mitä mieltä tämmöisestä? Oletteko tapaillut nuorempaa, mitkä ovat olleet suurimmat haasteet ja miten koko homma on päättynyt (jos on..)?
Kokemuksia kaipaan :)

Kommentit (3)

Vierailija

Miten tuo eroaa siitä, että mies on vanhempi ja nainen nuorempi? Ei mitenkään. Ihan yhtälailla sitä on nuorissa naisissa yökiitäjiä, kuten on miehissäkin. Samoin henkisesti kypsempiä löytyy aina niin nuorista miehistä kuin nuorista naisista. Eletty elämä siis ratkaisee ikää enemmän.

Tuollainen kahden vuoden ikäero ei edes ole mitenkään erityisen ihmeellinen ikäero. Edes elämäntilanteet eivät ole niin räikeän erilaiset, etteikö kompromissiratkaisuilla voisi elämäntilanteita yhdistää. Eri asia olisi, jos mies olisi vasta 16- vuotias ja nainen jo parikymppinen.

En siis itse ainakaan ymmärrä, että miksi mukamas mies ei voisi olla naista nuorempi. Omasta mielestäni tuommoiset vanhanaikaiset asetelmat ovat hölynpölyä ja turhia rajoittajia.

Vierailija

Olemme olleet poikaystäväni kanssa yhdessä nyt yli vuoden ja etsimme jo yhteistä kämppää. Kun tapasimme hän oli 18v. ja minä 20v. Aluksi oli itsekin ihan kauhuissani kahden vuoden ikäerostamme, mutta hän vaikutti kuitenkin erittäin kypsältä ikäisekseen ja homma tuntui toimivan hyvin. Aina välillä hän heittäytyy lapselliselle tuulelle ja silloin mietin taas ikäeroamme. Mutta keskusteltuani kavereiden kanssa asiasta olen huomannut, että vaikka heidän miehensä ovat 23/24v. ikäluokkaa ovat ongelmamme ihan samalla tasolla. Eli miehet ovat aina miehiä, sopivan lapsellisia koko elämänsä ajan vaikka ikää olisi mittarissa kuinka paljon! :)
Joten suosittelen todella lämpimästi kokeilemaan miten juttunne edistyy, jos yhtään sinusta siltä tuntuu! Tsemppiä! ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat