Nainen seksissä päällä ?

Vierailija

Elikkäs en osaa olla päällä en tiedä ollenkaan mitä pitäisi tehdä se ei vaan onnistu ja mies haluaisi kovasti että olen päällä. Ja mistä edes tiedän milloin mies tulee kun olen siinä päällä, milloin tajuan lopettaa ? Tarvisen kipeästi apua tämän asian kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija

Mitä tarkoitat sillä, että se ei onnistu? Liikut vain siten kuin tuntuu hyvältä. Eteen, taakse, ylös, alas. Kokeile. Eikä sen miehenkään tarvi allasi aivan lahnana maata; hän voi myös ohjailla sinua pitämällä vaikka käsillään pyllystäsi kiinni.

Ja kukaan cosmolainen täällä ei varmasti pysty kertomaan täsmällisiä merkkejä, milloin sinun miehesi tulee. Jokainen mies laukeaa omalla persoonallisella tavallaan - joistakin sen huomaa selvästi, joillakin ei värähdä ilmekään. Periaatteessa nyt ainakin siitä voit tuntea laukeamisen, että penis sykkii voimakkaasti sisälläsi.

Suhteenne on ilmeisesti melko tuore, joten opetelkaa rauhassa tuntemaan toistenne kehot ja mieltymykset. Älä ujostele sitä, ettet heti osaa jotain temppua. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Uskaltakaa kysyä ja kertoa.

Vierailija

Itsellänikin oli suhteen alkuvaiheessa vaikeuksia juuri tässä. Mieheni halusi minun olevan päällä mutta minua pelotti. Kuten raadon sanoikin, tutustukaa toisiinne rauhassa. Paineet helpottivat, kun tunsimme paremmin, eikä kumpaakaan haitannut, vaikken heti osannutkaan olla päällä :)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Itse en ainakaan millään tavalla huomaa milloin poikaystäväni tulee. En tunne sitä sisälläni, joskus saatan ääntelystä miettiä, että nytköhän se tuli :D Mutta ei sillä ole meille ainakaan väliä, kun ei me lopeteta silloin kun poikaystävä tulee vaan jatketaan niin pitkään kun huvittaa/jaksaa. Itse en osaa päällä liikkua nopeasti, ja se nopea tahti meistä molemmista tuntuu parhaalta. Yleensä menee niin, että liikun ensin ihan hitaasti, sitten nopeennan tahtia ja sitten poikaystävä ottaa ohjat ja liikkuu itse siinä alla. Sitten taas muutetaan tahtia ja poika lepäilee välillä. Että kun minä olen päällä, niin en itse ole kokonaan ohjaksissa, poikakin tekee ehkä puolet hommasta.

Mutta ihan vaan mikä tuntuu hyvältä, kyllä se mies varmaan osaa ohjata tai itsekin liikkua jos haluaa.

elin
Sunqueen

Itse en ainakaan millään tavalla huomaa milloin poikaystäväni tulee. En tunne sitä sisälläni, joskus saatan ääntelystä miettiä, että nytköhän se tuli :D Mutta ei sillä ole meille ainakaan väliä, kun ei me lopeteta silloin kun poikaystävä tulee vaan jatketaan niin pitkään kun huvittaa/jaksaa.

Nyt on kyllä pakko kysyä, että miten te voitte jatkaa jos mies laukee? Penishän nyt kuitenkin siitä hetkenpäästä lerpahtaa, kun on saanut lastit ulos.Laukeeko poikkiksesi sitten oikeasti vai valehteleeko laukeavansa?

Enkä nyt siis halua todellakaan ilkeillä, mutta meillä ei kyllä laukeamisen jälkeen ihan heti samaan syssyyn voida jatkaa ;)

passion
elin
Sunqueen

Itse en ainakaan millään tavalla huomaa milloin poikaystäväni tulee. En tunne sitä sisälläni, joskus saatan ääntelystä miettiä, että nytköhän se tuli :D Mutta ei sillä ole meille ainakaan väliä, kun ei me lopeteta silloin kun poikaystävä tulee vaan jatketaan niin pitkään kun huvittaa/jaksaa.

Nyt on kyllä pakko kysyä, että miten te voitte jatkaa jos mies laukee? Penishän nyt kuitenkin siitä hetkenpäästä lerpahtaa, kun on saanut lastit ulos.Laukeeko poikkiksesi sitten oikeasti vai valehteleeko laukeavansa?

Enkä nyt siis halua todellakaan ilkeillä, mutta meillä ei kyllä laukeamisen jälkeen ihan heti samaan syssyyn voida jatkaa ;)

Jooo samaa ihmettelen miten saatte sen jatkumaan laukeamisen jälkeen ? mielenkiinnosta kysyn :)

Vierailija

Kyllä se harjoittelulla paranee helpostikkin! Alussa todella saatoin olla hakuteillä, mutta nyt kokemusten jälkeen siitä on alkanut nauttia PALJON kun sen osaakin!(: Ja kyllä se miehistä tuntuu hyvältä hieman huilia ja laittaa "nainen töihin".. he arvostavat sitä ja varmasti silloin tuntee itsensä seksikkääksi!!!!! ;)

Uskon että hän neuvoo mielellään mikä tuntuu hänestä miellytävältä (MUISTA MYÖS OMA MIELLYTTÄVYYS! ...saattaa olla että oletkin naisia ketkä saavat upeita orgasmeja päällä ollessa!;) ) Ei muuta kun rentoutumaan ja koittamaan uusia juttuja tällä alueella!

Vierailija
elin
Sunqueen

Meillä ei yleensä jatketa ihan heti perään mutta erektio pysyy päällä seuraavaan kierrokseen asti. Johtuu ehkä mieheni nuoresta iästä (18v) kun tuntuu että sillä seisoo aina :D

Vierailija
elin
Sunqueen

Meillä ei yleensä jatketa ihan heti perään mutta erektio pysyy päällä seuraavaan kierrokseen asti. Johtuu ehkä mieheni nuoresta iästä (18v) kun tuntuu että sillä seisoo aina :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat